見出し画像

使徒的・預言的啓示「日々私たちを導いてくださるイエスが用いる3つの方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

詩篇23篇に書いてあるように、「主を羊飼いとして見る」という季節に、また「私たちの人生に対する主の約束を信じる」という季節に、私たちは依然として留まっています。
私たちが望んでいるのはイエスだけあり、また私たちの人生に対する主のご計画だけであるという状態にまで、主は私たちに進んで欲しいと願っておられます。
私たちがイエスと、私たちに対する主の最善の計画について行く時、私たちが信じることを選ぶなら、私たちは何も欠けるもの乏しいものもなくなります。私たちはイエスについて行くよう召されています!

イエスについて行くためには、主が私たちに何を成さろうとするのかを私たちは知らなければなりません。

以下が、イエスが私たちを日々導いていこうとされる際に用いられる3つの方法です:


1. イエスは、食物と水で私たちを養ってくださいます(詩23:2)。

- イエスはご自分の食物、すなわち「ご自身の臨在」で私たちを養われます。私たちは聖霊に満たされるよう召されています(エペソ5:18)。
- イエスは「ご自分のみことば」で私たちを養われます。聖書のことばは、私たちのクリスチャン人生にとって私たちの食物です。
- イエスは「ご自身の声」で私たちを養われます。「イエスの声」とは、「私たちの思いに来るキリストの御思い」です(1コリント2:16)。私たちの思いは、イエスの御思いでいっぱいになります。

2. イエスは、私たちのたましいを生き返らせます(詩23:3)。

- 私たちのたましいとは、私たちの思い、意志と感情です。イエスは私たちの思い、感情と、私たちの意志を生き返らせます。
- 私たちの霊は新しく生まれましたが、私たちのたましいは新しく生まれませんでした。私たちの思いは、キリストの御思いと同意しなければなりません。
- 私たちの思いが神が語っておられることと同意するなら、私たちは自分の人生に対する神のみこころを行なうことができます。

3. イエスはご自分の御名のゆえに、私たちを義の正しい道に導いてくださいます! (詩23:3)。

- 正しい道があるなら、間違った道も存在します! 正しい道とは、私たちが毎日、主の声に従うことです。
- 正しい道とは、すべてイエスの御名のために、私たちの人生を生きることなのです。私たちが行なう全てのことは、イエスの御名に栄光を帰すものなのです。
- 私たちが、イエスに 私たちのあとについて来て欲しいと考える時、私たちは正しい道を離れます。私たちは自分のうちに、また自分を通して、イエスに生きて欲しいのです(ガラテヤ2:20)。

私は今週の週末に、東京に行くことを楽しみにしています。
土曜日には「神様の新しい供給を受け取る方法」についての教え、2部シリーズの前半を始める予定でいます。https://churchofpraise.jp/archives/event/tokyo-2302

神は必要をすべて備えたいと願われています。
神の豊かな供給の扉を開くために、私たちが用いなければならない鍵があります。

すべては良い羊飼いのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Ways Jesus leads us daily


Dear victorious saints!

We are still in the season to see the Lord as a Shepherd, and believe His promises to our lives in Psalm 23.
The Lord wants us to come to a place where all we want is Jesus and His plan for our lives.
When we follow Jesus and His best plan for our lives, we lack nothing if we choose to believe. We are called to follow Jesus!

To follow Jesus we must know what He will do to us.

Here are 3 ways Jesus toys to lead us daily:


1. Jesus will feed us food and water (Ps.23:2)


- Jesus will feed us His food, which is His presence.
We are called to be full of the Holy Spirit (Eph.5:18).
- Jesus will feed us His Word. The Word of God is our food for our Christian life.
-Jesus will feed us His voice.
The voice of Jesus is the mind of Christ that comes into our mind (1 Cor.2:16).
Our thoughts become filled with the thoughts of Jesus.


2. Jesus will restore our soul (Ps.23:3)


- Our soul is our mind, will and emotions.
Jesus will restore our mind, emotions and our will.
- Our spirit was born again but our soul was not.
Our mind must agree with the mind of Christ.
- When our mind agrees with what God says, then we can do the will of God for our lives.

3. Jesus will lead us to the right path for the sake of His Name! (Ps.23:3)

- If there is a right path, there is a wrong path!
The right path is the one where we obey the voice of the Lord daily.
- The right path is all about living our lives for the Name of Jesus.
Everything we do is to glorify the name of Jesus.
- When we want Jesus to follow us, we leave the right path.
We want Jesus to live in us and through us (Gal.2:20).

I am looking forward to coming to Tokyo this weekend.
On Saturday, I will start a two part series on “How to receive Gods new provisions”.
God wants to provide every need.

There are keys that we must use to open the abundant supply of God.

All for the Good Shepherd!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?