見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の栄光を見せてくださるよう私たちが神に願った後、何が起こるのでしょう?」ゲヤス・ローレンス


​親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

今週末に大阪で、また来週の月曜と火曜に東京でジュシュア・ミルズ先生とそのご家族を招くことができることに本当に興奮しています! 私たちは、これらの集会において神の栄光を経験していきます。
神の栄光は、「神がどのようなお方であるかの現われ」なのです!
そうです、神はどこにでもおられますが、私たちが心を尽くして 神を求める時に 神は ご自身を現わされます。

モーセは「どうか、あなたの栄光を見せてください」と 神に願いました (出33:18)。
神がご自身の栄光を見せてくださる時に、何が起こるのでしょう?

1.神は、ご自身の良きものをすべて私たちに見せてくださいます (出33:19。新改訳第3版「わたしのあらゆるをあなたの前に通らせ」。新改訳2017年版「わたしのあらゆる良きものをあなたの前に通らせ」)

-私たちはみな、神が良いお方であることを信じています。しかし神は私たちに、私たちの人生においてご自身の良きものをみな経験して欲しいと願っておられます。

-悪魔、悪霊どもや様々な呪いは、私たちに悪いものをもたらします。しかし神の栄光が現わされる時、悪いものは離れ始めます!

-神は富んでおられるお方です。神は私たちを祝福してくださる神です。神は、ご自身の豊かさを私たちに経験して欲しいと願っておられるのです!


2.神は私たちの前で、ご自身の名を宣言してくださいます (出33:19)。

-「名前」はたいてい、「契約」を意味します。神は私たちの癒し主、備え主、羊飼い、慰め主であり、また聖書にある他のすべての名であられます。

-神の様々な御名は、私たちが神の栄光を見るために叫び求める時に現実となります。

3.神は、ご自身の恵みとあわれみを現わしてくださいます (出33:19)。

-私たちが神の栄光を願い求めるにしたがい、神の力である、ご自身の恵みを神は現わしていかれます。神は偉大な力を持っておられるのです!

-神は私たちに あわれみも与えてくださいます。神のあわれみは私たちに 神の御前に大胆に来るようにさせ、そして私たちの人生においてご自身の助けを受けるようにとさせます。


ですから、私たちは何をすれば良いのでしょう?
私たちは神に、ご自身の栄光を私たちに見せてくださるようにと願わなければなりません! 私たちは、私たちの人生、私たちの家、私たちの職場や、私たちの国にさえも神の栄光が臨むようにと願わなければなりません!

神さま、あなたの栄光を私に見せてください! あなたの良さを、私に見せてください!
あなたの契約にある約束の数々を、私に見せてください! あなたの恵みとあわれみを、私に見せてください!
神の栄光よ、来てください!


すべては神の栄光のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation- What happens after we ask for God to show us His Glory?

Dear victorious saints!

It is so exciting to have Joshua Mills and his family come to us this weekend in Osaka, and in Tokyo next Monday and Tuesday! We will be experiencing the Glory of God in these meetings.
The Glory of God is the manifestation of who God is!
Yes, God is everywhere but God manifests Himself when we seek Him with all of our hearts.

Moses asked God if He would show His Glory (Ex.33:18).
What happens when God shows His Glory ?

1.God will show us all His goodness (Ex.33:19)

- We all believe that God is good. But God wants us to experience all His goodness in our lives.

- The devil, demons and curses bring bad things to us. But when God’s Glory is revealed, the bad things start leaving!

- God is a rich God. God is a God who blesses us. God wants us to experience His abundance!

2. God will proclaim His Name before us (Ex.33:19)

- The “Name” usually means covenant. God is our healer, provider, shepherd, comforter, and all the other names in the Bible.

- The Names of God will become a reality when we cry out to see the Glory of God.

3. God will reveal His grace and mercy (Ex.33:19)

- As we ask for the Glory of God, God will reveal His grace, which is the power of God. God has a lot of power!

- God also gives us mercy. The mercy of God causes us to come boldly before God and receive His help in our lives.

So what should we do? We need to ask God to show us His Glory!
We need to ask for the Glory of God to come to our lives, our home, our workplace and even our nations!


God show me Your Glory! Show me Your goodness! Show me Your Covenant promises!
Show me Your grace and mercy! Come, Glory of God!

All for the Glory of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?