光は近づいている

Hello Everyone,


My name is Carrie Madej and I just joined Telegram!


You may know me as the first doctor who discovered that the vaccines are ALTERING our DNA.


Please be advised that Telegram is the only platform that allowed me to share all my information without censorship so I would greatly appreciate it if you JOIN my channel.


I will publish PROOF that there is a modified gene in the vaccines called LUCIFERASE.


The gene is introducing microscopic ROBOTS to our bodies in order to gather biometric data from the people who get jabbed.


The media tried to discredit me over and over again, but the TRUTH will finally be revealed.


I'll post half now and half in the next few days.


Are you ready for the SCARY TRUTH?


If you are, please JOIN and SHARE this channel with everyone you know and be patient!


The LIGHT is coming.


JOIN👇:
https://t.me/+mCPfRHIV3v4zYWU0


↓↓


皆さん、こんにちは、


Telegramに参加したばかりのキャリー・マデジです!


皆さんは、ワクチンが私たちのDNA
変えていることを発見した最初の医師として、私をご存知かもしれません。


Telegramは、検閲なしに私の情報を共有できる唯一のプラットフォームですので、私のチャンネルに参加していただけると大変ありがたいです。


私は、ワクチンにルシフェラーゼ(LUCIFERASE)と呼ばれる改変された遺伝子があることの証拠公表します。 


この遺伝子は、ワクチンを打たれた人々の生体データを収集するために、私たちの体に微細なロボットを導入しているのです。


メディアは何度も何度も私の信用を失墜させようとしたが、ついに真実が明らかになるだろう。


今すぐ半分、数日中に半分を掲載する。


怖い真実を知る準備はできていますか?


もしそうなら、このチャンネルに参加し、知り合いにシェアしてください!

光は近づいている。



JOIN👇:

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?