見出し画像

The Vamps — Wake Up 歌詞和訳

You've been deep in a coma
君は深い眠りの中にいた
But I stood right here
でも僕は君の隣にいた
When you thought there was no one
君が誰も居ないと思っていたけど
I was still right here
僕はまだそばに居たんだ
You were scared, but I told ya
君は怖がってたけど、僕は君にこう言った
Open up your eyes
「眼を開けなよ」って
Never stopped being someone who could love you well
君をうまく愛することをやめなかったよ
Had to show you the hard way
難しい方法でしか伝えられなかったけど
Only time will tell
時が経てばわかるだろう
Revelations and heartaches make you realize
真実と傷心が君を気づかせる

I was always in front of you
僕はいつだって君の目の前に居た

So wake up
だから目をさましてよ
Your sleeping heart
寝ぼけた心を起こしてよ
I know sometimes we'll be afraid
恐怖を感じる時もあるさ
But no more playing safe, my dear
でも安全策をとるつもりはもうないよ
I'm here
だって僕はここに居るから
So wake up
だから目を覚まして

You've been deep in a coma
君は深い眠りの中にいた
But I stood right here
でも僕は君の隣にいた
When you thought there was no one
君が誰も居ないと思っていたけど
I was still right here
僕はまだそばに居たんだ
You were scared, but I told ya
君は怖がってたけど、僕は君にこう言った
Open up your eyes
「眼を開けなよ」って

I was always in front of you
僕はいつだって君の目の前に居た

So wake up
だから目をさましてよ
Your sleeping heart
寝ぼけた心を起こしてよ
I know sometimes we'll be afraid
恐怖を感じる時もあるさ
But no more playing safe, my dear
でも安全策をとるつもりはもうないよ
So wake up
だから目をさましてよ
Your sleeping heart
寝ぼけた心を起こしてよ
And we will dream a dream for us
そして僕たちの将来について夢みよう
That no one else can touch, my dear
誰も触れる事のできない夢を
I'm here
だって僕はここに居るから
So wake up
だから目を覚まして


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?