Good Encounter

画像1

【Good Encounter】

昨日の夜は、北谷町の友人宅のホームパーティーに

招かれ、久しぶりに友人達と楽しい時間を過ごしました。

最近は仕事も飲み会もオンラインを通じて行う事も

増えましたが、やっぱ実際に会って、乾杯して、

同じ場所で、いろいろな話をしながら、笑いながら

同じ時間を過ごすって、幸せな事なんだと、

改めて感じました。

画像2

もうすっかり長い付き合いになった、りえぞう&子供達、

タンタン、さるさる、千鶴、そして初めましてのトーマス!

相変わらずここでも、ディズニーや沖縄のホテル等、

ホテルの話で盛り上がった。笑

画像3

トーマスとは音楽の話で盛り上がり、僕の知らない日本の

アーティストや、彼の好きなJazzの話を聞かせてくれて、

楽しく、刺激にもなりました。

いつ、どこで、どんな素敵な出会いが待っているか

分からないからこそ、人生は面白いですね。

次回のパーティーが今から楽しみです。

昨日、一緒に飲んだみんな、ありがとうございました!

画像4

---------------------------------------------------------

Last night, My old friend invited me her home party,

so, I spent wonderful time with my friends

after a long time.

Recently, the number of online business and drinking

parties has increased. but, I felt very happy to meet

immediately, make a toast, talk and laugh,

spend the same time at the same place.

I reconfirmed that.

We had a long relationships Rie and

Kids,Tantan,Sarusaru,

Chizuru. and nice to meet you Thomas! 

As usual, we talked about Hotels.

we had good conversation about Dieney's and

Okinawan resort hotels.

I and Thomas got excited over talking about music.

he taught me about japanese music that I didn't know

and his favorite Jazz.

I had so much fun talking with him

and It was a good stimulus for me.

I don't know when,where,what kind of encounter is waiting

That's why, Life is wonderful. I think.

I'm already looking forward to the next party.

Hi, Everyone who drank together last night.

Thanks!

今後のジャックルーズが応援するアーティストのサポート、 イベント企画等の活動経費とさせていただきますので、 よろしければサポートの方も御協力宜しくお願いします。 大切に使わせていただきます。