About "SEIKYO SHIMBUN" & me.

令和五年四月三十日。心機一転の想いと共に
「"SEIKYO SHIMBUN" & me.」マガジン・言葉を綴る私自身の向上を開始させて頂きます。
『聖教新聞』"SEIKYO SHIMBUN"との、実在の新聞社の名称を このマガジン作成時に私は使用させて頂きました。

 このオンラインページでの、私の記事投稿について。
日刊新聞"SEIKYO SHIMBUN"・聖教新聞社の出版物・Religious organization official “SOKA GAKKAI ”・仏教のオンライン上情報等。これらを拝読しました、私の感想です。
(所属、居住地、年齢、性別、職業、国籍など)私個人のプライバシーや実在条件による内容に収めて記事を作成しません。自主的思考を鍛錬する目標を保持したいと思います。固定観念を保持しない/既成概念以外を想像する自由意志を含みます。研究・実験の趣味を含みます。
このような表現として、私は、これらの記事作成しております。

 何卒、宜しくお願い申し上げます。


 This Magazine description ⇒
These are the purposes of my article uploads in this magazine.
✔my learn. my personal expression. improve my life.happiness.increase security.
✔My thoughts to the young "Se I Ne N" who will build the next generation of justice.
I want to use my time to contribute to people who wish for happiness and prosperity to live brightly and positively.
I thank you for taking the time to read my notes。


postscript : I have lived without doubt.
◇ Human power to help people in difficulty.
Learning is a survival instinct that humans must never lose. ◆


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?