見出し画像

会話まとめ【SAFE HOUSE บ้านลับ จับ LIVE】DAY3

※このnoteは、あくまでも一個人がたくさんの方が訳した会話をひたすらに集めた、訳しなおした記事になります。
また、日本語に直す際に私の主観が入っていると思いますのでフィーリングで感じてください。
もし誤訳など違ったものがありましたら教えていただけると嬉しいです!
動画のタイムカウントを入れておりますので、ここらへんか~ぐらいの信用度でお願いします。
使わせていただいた訳も載せているところも多々ありますので、読める方はそちらも読んでみてください。
是非公式YouTube動画を再生しながらどうぞ!

#GMMTVSafeHouseDAY3 #GMMTVSafeHouse #GMMTV
[LIVE] SAFE HOUSE บ้านลับ จับ LIVE | Day3 : เช้า

https://www.youtube.com/watch?v=_YdNvxcfwdc&list=PLszepnkojZI6b8W-UV_yzWvKib126F6f6&index=7

?-sofa
Earth: Do you still eat this?
Earth: あなたはまだこれを食べますか?

1:03:05
Phuwin: P'Mixxiw krab
Earth: かわいいねぇ(น่ารักนะ)
Earth: P'Mixxiw krab (Phuwinをまねっこしてお辞儀)

1:03:30-coffee
Earth: How many times? (to stir the coffee)
Neo: 10
Earth: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mix: Putting a jelly into the omelet will it be a good combination?
Phuwin: If you don't try, you'll never know
Earth: 何回ですか? (コーヒーをかき混ぜるために)
Neo: 10
Earth: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mix: ゼリーをオムレツに入れるのは良い組み合わせですか?
Phuwin:やってみないと、わからない

1:05:54
e: Let's try iced coffee for today.
e: can I?
m: I'm chewing. go ahead.
E: let's go eat.
m: poolside
e: at the poolside.
m: I'll eat here first.
e: let's ask Neo to join us.
Earth: 今日はアイスコーヒーにしてみよう。
(アイスを取り出してコップに入れようとする)
Earth: いい?
Mix: (今パンを)噛んでる。 どうぞ。
(Earth、自分のカップに氷を入れる)
Earth: 食べに行こう
Mix: プールサイド
Earth: プールサイドで。
Mix: まずここで食べます。
Earth: Neo を誘いましょう。

1:06:28
Earth: Do you have class every morning or not every morning?
Phuwin: Every morning, Phi
Earth: Every morning?
Phuwin: From 9AM-12PM
Earth: Why is it so loaded?
Phuwin: They crammed the classes. I have only 2 classes per day
Earth: 毎朝授業がありますか、それとも毎朝授業がありませんか?
Phuwin:毎朝だよ、Phi(Earth)
Earth: 毎朝?
Phuwin:午前9時から午後12時まで
Earth: なぜそんなに満載なの?
Phuwin:彼らは授業を詰め込みました。 私は1日2クラスしかありません

#GMMTVSafeHouseDAY3 #GMMTVSafeHouseLIVE แลบ #GMMTV
[LIVE] SAFE HOUSE บ้านลับ จับ LIVE | LIVE แลบ Day3/1

https://www.youtube.com/watch?v=zF2r5pTTHUs&list=PLszepnkojZI6b8W-UV_yzWvKib126F6f6&index=8

6:44
ดิ : ถ้าชนะแล้วได้อะไรได้เป็นคิงแทนไหม
นีโอ : ไม่งั้นกำลังใจในการเล่นจะเอามาจากไหน
ดิ :ใช่ไหมฮะ
นีโอ : งั้นผมบอกคุ..
มิก : เออไม่!! ตอนนี้กูเป็นคิง!!
Neo: If we win, can we be the king instead of you? Or else where can we get the motivation to play the game
Earth: Yes
Mix: But right now I'm the kingg!
Neo: Ok ok
Mix: My position is highest in the house
Neo: 私たちが勝った場合、私たちはあなたの代わりに王になることができますか? または、ゲームをプレイすると報酬はあるの?
Earth: はい!
Mix: しかし、今は私が王様です!
Neo: わかりましたわかりました!
Mix: 私の位置は家の中で最高です
Neo: わかりましたわかりました!!

13:15
Mix to Neo: No, don't disturb him.
Mix: For once P'Earth, I beg you. For once.
Earth: It's coming, It's coming
Mix: For once I want to see your victory
Mix: P'Earth already finished eating (the cookie)
M: You didn't do anything yet. I Do it again. Do it again
M: Turn slo--
E: I am not good at playing games
Mix: だめ、彼を邪魔しないでください。>Neo
Mix: 一度P'Earthのために、私はあなたにお願いします。 一度だけ。
Earth: 来るぞ、来るぞ
Mix: 一度はあなたの勝利を見たい
(クッキーを一番に食べ終わるEarth)
Mix: P'Earthは食べ終わった!
Mix: まだ何もしていません。 もう一度やります。 再びそれを行う
Mix: スローターン-
Earth: 私はゲームをするのが苦手です

13:59
(King decides whether KT or E is the winner)
Earth: Let the king decide who's the winner because his position is the highest over here
Mix: P'Earth
Earth: Really?
Neo: Oho, you have to judge fairly. Use reasons.
Mix: I said whoever eats the cookie first wins
(キングはKTまたはEのどちらが勝者であるかを決定します)
Earth: 彼の位置はここで最も高いので、王に誰が勝者であるかを決定させてください
Mix: …。P'Earth!
Earth: 本当に?
Neo: おお、公平に判断する必要があります。 理由が必要です。
Mix: 私はクッキーを最初に食べる人が勝つと言いました

15:57
มิกซ์: คุณ..เดินไปเอาของรางวัลมาที
เอิร์ท: แต่ลุคชนะนะ
นีโอ: ก็ไปเอามาให้ไง
เอิร์ท: อ๋อ โอเค โดนใช้หรอ
มิกซ์: ใช่
Mix: You... Go get the prize
Earth: But Luke won the game
Neo: He is asking you to get the prize for the winner
Earth: Ohh ok, Am I being used?
Mix: Yes
Mix: P'Earth...賞品を取ってきて
Earth: でも、ルークがゲームに勝った
Neo: 彼はあなたに勝者の賞品を手に入れるように頼んでいます
Earth: ああ、わかった、私は使われてる?
Mix: はい

#GMMTVSafeHouseDAY3 #GMMTVSafeHouse #GMMTV
[LIVE] SAFE HOUSE บ้านลับ จับ LIVE | Day3 : กลางวัน

https://www.youtube.com/watch?v=Veym_wLTmd0&list=PLszepnkojZI6b8W-UV_yzWvKib126F6f6&index=9

22:57
Earth to Neo: Stay there and be quiet. Silent
Neo: Where's the reset button?
Neo: Is it here?
Earth: Quiet first, but you can start talking, some other time.
Neo: I can't stop
Earth: I beg you
Neo: I really can't stop talking
Earth: At least, for once
Neo: I just drank coffee, I can't
Earth: そこにとどまり、静かにしてください。静かに!>Neo
Neo:リセットボタンはどこにありますか?
Neo: ここですか?
Earth: 最初は静かですが、別の機会に話し始めることができます。
Neo: やめられない
Earth: お願いします
Neo: 本当に話をやめられない
Earth: 少なくとも一度くらい
Neo: コーヒー飲んだだけなのに、無理。

34:21
Mix: It have been 3 days. 3days. What we said to each other before?
Earth: We gonna be winners. I gave you all 3 days.
Earth: 大丈夫大丈夫
Mix: 3日が経ちました。 3日。 私たちが前にお互いに言ったことは?
Earth: 私たちは勝者になるつもりです。
Mix: 私たちは勝者になるつもりです。
Earth: 私はあなたに3日間すべてを与えました。

37:10
MC: The team that loses, please take the lunch from the kitchen to serve to the team that won
Mix: I have the right for being the king of the day
MC: You are the king, but you are the king that loses. So you have to go get the food from the kitchen
MC:負けたチーム、勝ったチームにサービスを提供するためにキッチンから昼食を取ってください
Mix: 私にはその日の王になる権利があります
MC:あなたは王ですが、あなたは負けた王です。 だからあなたは台所から食べ物を取りに行かなければなりません

42:12
N: What should I eat? P'Earth, what's this? A sunny-side-up egg with rice?
E: Rice...
N: (With) Sunny side up egg.. is it? Right?
Mix: Rice & sunny-side-up egg to eat with the yellow sour curry
N&E: Ahhh
E: You should eat with this, so it'll be delicious
Neo: 何を食べたらいいの? P'Earth、これは何ですか?目玉焼きとご飯?
Earth: ライス..。
Neo :目玉焼きと..そう?当たってる?
Mix: ご飯と目玉焼きを黄色いサワーカレーと一緒に食べる
Neo& Earth: ああ
Earth: これと一緒に食べると美味しいです

44:18
Earth: What would you like, Mix? Orange juice?
Mix: Yes
(Mixにオレンジジュースを注いであげるEarth)
Earth: 何が欲しい、Mix? オレンジジュース?
Mix: うん

59:19
Mix: today~ i was born in lampang
NEO: 'today' what?
POND: so you born today?
Mix: long time ago! *laugh*
Mix: 今日〜私はランパンで生まれました
Neo: 「今日」何?
Pond: それであなたは今日生まれましたか?
Mix: ずっと前! *笑*

1:02:56
Earth: Yesterday's king is a real king. But today's king is a servant.
Mix: You've said a lot of things today. How dare you?
Earth: 昨日の王は本当の王です。 しかし、今日の王はしもべです。
(すぐさまMixに抱き着きごめんねする)
Mix: 今日はたくさんのことを言っていますね。 よくもそんなことができるな?

1:24:45
Mix: I want to sleep at the same side (I used to)
Earth: But I can't get to sleep
Mix: I want to sleep there. I prefer there
Mix: 以前(昨日、3日目)と同じ側(で寝たい)
Earth: でも眠れない
Mix: そこで寝たい。私はそこが好きです

1:53:20
Earth: *Hold Mix’s hand*
Mix: What?
Mix: Why did you hold my hand?
Earth: *Mixの手を握る*
Mix: なに?
Mix: なんで私の手を握ったの?

#GMMTVSafeHouseDAY3 #GMMTVSafeHouse #GMMTV
[LIVE] SAFE HOUSE บ้านลับ จับ LIVE | Day3 : ค่ำ

https://www.youtube.com/watch?v=cjn8w8j06ik&list=PLszepnkojZI6b8W-UV_yzWvKib126F6f6&index=11

32:15
Earth: Since Mix is a nutrition expert...
Mix: What did you say? What do you mean by I am a nutrition expert? How?!
Earth: MIxは栄養の専門家なので...
Mix: あなたは何と言いましたか? 私が栄養の専門家であるとはどういう意味ですか? どういう意味ですか?

58:45-かにかまをプレゼンするMIX
Mix: If there's anyone who is on a diet, I would like to recommend this because I am also on a diet. I am on a diet.
Mix: ダイエットをしている人がいるなら、私もダイエットをしているので、これをお勧めしたいと思います。 ダイエット中です。

1:03:35
Mix: It's ok. It's ok
Earth: It's ok na
Mix: It's delicious It's delicious
Earth: You did a great job. You did your best
Phuwin: I don't know how to cook, the both of us
Mix: You know how to cook, isn't it?
Mix: Really?
Neo: The problem is that....
Phuwin: I don't know how to make spicy salad. I don't eat spicy salad. That's why I never make it
Earth: Come, let dad blow your forehead
Mix: It's ok It's ok
Mix: 大丈夫。大丈夫
Earth: 大丈夫
Mix: それはおいしいですそれはおいしいです
Earth: あなたは素晴らしい仕事をしました。あなたは最善を尽くしました
Phuwin:二人とも料理ができないので
Mix: 料理は得意でしょう?
Mix: 本当に?
Neo:問題はそれです...
Phuwin:スパイシーなサラダの作り方がわかりません。辛いサラダは食べません。だから、私はそれを作ることはできません
Earth: さあ、お父さんに額にキスさせて>Neo
Mix: 大丈夫大丈夫

1:33:45
Earth: I'm sorry, I'm sorry Nong Phuwin. Neo
Neo: He's gone.
Earth: What's next what's next
Neo: Do you want to eat some vegetables? So that you'll gain Vitamin B. B stands for Bam-roong-samong (nourishing your brain)
Luke: I think Neo is scary. He's good. He's really good.
Pond: If we don't have him, it'll be quiet
Luke: Yes
Neo: You mean the program going to be quiet?
Pond: ...
Neo: See, this is what you called, a party pooper
Earth: ごめんなさい、ごめんなさいNong Phuwin.。(Neoに対して間違えて言った)555 Neo
Neo: 彼は行ってしまった。
Earth: 次は何次
Neo:野菜を食べたいですか?ビタミンBを摂取できるように。BはBam-roong-samong(脳に栄養を与える)の略です。
Luke: Neoは怖いと思います。彼はとてもいい。彼は本当に良いです。
Pond: 彼がいなければ静かになります
Luke: はい
Neo: プログラムが静かになるということですか?
Pond: ..
Neo: ほら、これはあなたが呼んだものです、パーティー・プーパー
(NeoはP'Earthに脳に栄養を与えるビタミンBピルを服用させるように与え、P'EarthはNeoをPhuwinと呼びました。 とPondが笑っている)

1:35:39
G: Khaotung
K: Yes?
G: Could I request something? Please pull up p'gun sleeves, this side, this side. Thank you. Just pull it up
Gun: Khaotung
Khaotungg: はい?
Gun: お願いしてもいい? p'gunの袖、こちら側、こちら側を引き上げてください。ありがとう。引き上げるだけ

2:01:37
Luke: Even though it sabotages your team, you would choose tell the truth.
Earth: I'm an honest person. Honest.
Luke: Me too, but I would like to win.
Earth: You want to help nong.
Luke: Because this one don't need any help.
Mix: How?
Earth: He got many points.
Luke: Who? They're the same.
Earth: Add a little more a salt.
Luke: それがあなたのチームを妨害したとしても、あなたは真実を語ることを選ぶでしょう。
-Earthに食べさせてあげるMix
Earth: (もぐもぐ)私は正直な人です。
Luke: 私もですが、勝ちたいです。
Earth: あなたはnongを助けたいです。
Luke: これは助けを必要としないからです。
Mix: (味は)どう?>Earth
Earth: 彼は多くのポイントを獲得しました。
Luke: 誰? それらは同じです。
Earth: もう少し塩を加えて。>Mix

2:20:40-Earth+Neo+Phuwinでお皿洗い
Neo: Here. It's already clean
Earth: Where's the cleanliness? Wash it again wash it again
Neo: Just a bit just a bit
Earth: No, it's not a bit
Neo: Here, it's surely clean
Phuwin: Wait, who threw onions in the sink?
Neo: ほら。 もうきれいだよ
Earth: どこがきれいなの? もう一度洗ってもう一度洗って。
Neo: ちょっとだよちょっとだけ
Earth: いいえ、少しではありません
Neo:ほら確かにきれいだよ
Phuwin:待って、誰が流しに玉ねぎを投げたの??

3:20:17
e: look at this. others are at 6 points 5 points. but look at ours it's only 1.
n: he wants to have a friend (to be at 1). others are at 2 and ours are at 1. 2 points is 2 points. you have to start counting from 1 to 2. you're the only one that have 1 point.
Earth: これを見てください。 他は6ポイント5ポイントです。 しかし、私たちのものを見てください、それはたった1つです。
Neo: 彼は友達が欲しい。 他は2で、私たちのものは1です。2ポイントは2ポイントです。 あなたは1から2まで数え始めなければなりません。あなたは1ポイントを持っている唯一の人です。

3:43:14-pool
PD: Earth Ja
Earth: Ha?
PD: Sit carefully.
Earth: Oh thank you.
PD: Otherwise the werewolf gonna some comeout. hahaha. Goao.
PD:Earth Ja
Earth: ハ?
PD:慎重に座ってください。
Earth: ああ、ありがとう。
PD:そうでなければ、狼男が出てくるでしょう。 ハハハ。 ワーーオ

3:48:53
N: Bodyguard please help me! Bodyguard please help me! It's going to be me for sure!!!
MC: Oho neo is so pitiful
Neo: ボディガードは私を助けてください!ボディーガードは私を助けてください!きっと私になります!!!
MC:オーホー、Neoはとても哀れです

3:50:40
Pn: Bodyguard already knew that werewolf going to pick Neo
N: Bodyguard is really smart! They're really smart!
Pond: ボディガードは、狼男がNeoを選ぶことをすでに知っていました
Neo: ボディガードは本当に賢いです!彼らは本当に賢いです!

3:51:23
M: Who do you think is the werewolf
L: I think mix is the werewolf
M: Me?
L: Because at the first everyone is sus with mix and he's (mix) like *shocked*
M: Because of what 2x
K: HE IS SUS WITH ME!!
M: I sus with him I thought he's werewolf
Mix: 狼男は誰だと思いますか
Luke: Mixは狼男だと思います
Mix: 私?
Luke: 最初は誰もがMixに夢中になっていて、彼は(Mix)のように、
Mix: 何のためにx2
Khaotung: 彼は私と一緒に容疑者です!!
Mix: 私は彼と一緒に、彼は狼男だと思った
(※SUS=容疑者にしてます。)

3:58:52
K: Wait a sec please tell the reasons for you to vote me!
N: Pond sus with you so you kill him
K: NO!
Khaotung: ちょっと待って、私に投票する理由を教えてください!
Neo: Pondはあなたと一緒にいるのであなたは彼を殺します
Khaotung: いいえ!

N: The one who told the truth is pond
K: NO! It's not only me!!
Neo: 真実を語ったのはPondです
Khaotung: いいえ!私だけじゃない!!

4:18:47(プールサイドでおとなり仲直りあすみく)

4:24:27
E: IS IT KHAOTUNG?!
K: For real P'theearth
E: I'm just staying silent here but I got chosen!!
M: What the heck is wrong with you since the start-
Earth: それはKhaotungですか?!
Khaotung: 本当のP'Earthの場合
Earth: ここでは黙っていますが、選ばれました!!
Mix: 最初から一体何が悪いのか-

4:29:40
M: Or is it khaotung-
K: FRIEND!!! LOOK AT MY EYES!!!
M: I DON'T KNOW ANYMORE!!!
K: This is your bestie!!
M: YOU LIKE TO LIE TO ME!!!
K: I'M NOT LYING!!!
Mix: それともKhaotung......
Khaotung: フレンド!!!私の目を見て!!!
Mix: もうわからない!!!
Khaotung: これはあなたの最高です!
Mix: あなたは私に嘘をつきたいです!!!
Khaotung: 私は嘘をついていません!!!

4:36:30
Mix: Yes, I am the werewolf! P'Earth, you cheated, right?
Earth: I didn't cheat
Mix: You told them right?
Earth: I didn't tell them anything
Mix: You told Neo, right?
Earth: I didn't tell him
Mix: はい、私は狼男です! P'Earth、あなたはだまされましたね?
Earth: 私はごまかしませんでした
Mix: あなたは彼らに正しく言ったのですか?
Earth: 私は彼らに何も言わなかった
Mix: Neoに言ったよね?
Earth: 私は彼に言わなかった

4:38:17
Earth: Who gets caught easily?
Neo: This person (points at Mix)
Mix: At least I'm first place (in getting caught easily)
Earth: 誰が簡単に捕まるのですか?
Neo:この人(Mixを指しています)
Mix: 少なくとも私は1位です(簡単に捕まることができます)

5:10:05
Everyone: How does it feel to be a king today?
M: At first, I'm really happy but then I feel like everyone playing prank me- because everyone be like, "Mix- Mix- Mix- Mix-"
みんな:今日の王様はどうでしたか?
Mix: 最初は本当に嬉しいですが、みんなが「ミックス-ミックス-ミックス-ミックス-」みたいな感じでいじめられてる気がします。

5:11:14
Mix: I was on Twitter and all I saw was your photo doing this *imitate Earth's selfie*
Mix: ツイッターをやっていたら、あなたの写真がこうなっているのだけが目に入りました。
(Earthの自撮り写真を模倣する)

5:27:05
Pond: With me..I like fried eggs because it's easy to make
Pond: When I was young and studying at school, everyone order Buger but I like ask only fried eggs. Cause easy & so fast
Phuwin: I'm often tricked (by Pond) to make (for him) eat all the time
Pond: Nong (Phuwin) make so goòd(Make for me so delicous)
Pond: 私と一緒に..作りやすいので目玉焼きが好きです。
私が若くて学校で勉強していたとき、みんなブガーを注文しましたが、目玉焼きだけを頼むのが好きです。簡単でとても速いから
Phuwin: 私は(Pondに)だまされて(彼のために)いつも食べさせます。
Pond: Nong(Phuwin)私のためにとても美味しく作ってね

5:35:58
Neo: What's delicious?
Earth: I am delicious
Phuwin: I think we need to ask P'Mix about it
Pond: Mixxiw
Phuwin: P'Mixxiw, is P'Earth delicious?
Neo: P'Mix would probably say it's kinda salty
Neo: 何が美味しいの?
Earth: 私はおいしい
Phuwin:P'Mixにそれについて尋ねる必要があると思います
Pond: Mixxiw
Phuwin:P'Mixxiw、P'Earthはおいしいですか?
Neo: P'Mixはおそらくちょっと塩辛いと言うでしょう

5:47:19-(似た服装のEarthNeo、Mixに意見を求めている)
Earth: Mix, who is cuter?
Mix: Neo.
Earth: Seriously? don't get into my car.
Mix: P'Earth x4 cute x4
Mix: P'Earth is cuter.
Earth: Why? Give me a reason.
Mix: wearing glasses.
Earth: Who always bicker it means that they love each other.
Neo: Got it.
Earth: What did you know?
Neo: You guys bickered for the whole day.
Earth: ぼく達似てる、Mix?
Mix: いいえ
Earth: なぜですか?
Mix: あなたの方がおしゃべり
Earth: Mix、かわいいのは誰ですか?
Mix: Neo。
Earth: 真剣に? 私の車に乗らないでください。
Mix: P'Earthx4。かわいいx4
Mix: P'Earthはかわいいです。
Earth: なぜですか? 理由を教えて。
Mix: 眼鏡をかけています。

5:50:00
Pond:
Earth: อะไรนะ
Earth: To fight each other often means you love each other
Ne : No wonder~
Earth: What is 'no wonder'
Ne : You kept fight all day

Pond: なんでいっつもケンカするの?
Earth: えーとね、お互いに戦うということは、しばしばあなたがお互いを愛していることを意味します
Ne:不思議ではありません〜
「不思議ではない」とは
Neo:あなたたちは一日中戦い続けました

Earth: 誰がいつもビックリするのかというと、彼らはお互いを愛しているということです。
Neo:了解しました。
Earth: あなたは何を知っていましたか?
Neo: 君たち一日中、喧嘩してたでしょ

5:50:50
Earth: Mix, go wipe your mouth first. Come. Stand up. Your mouth is so messey.
Mix: Why do look have to stand? Why don't your bring me napkin?
Earth: Just come~, go to the toilet. Look at your mouth and face. It's all messy.
///
Earth: Mix, let's go wipe your mouth. Get up, your mouth is a mess
Mix: Why should I get up? Why don't you give me the tissue?
Earth: Just come. Go to the bathroom. Look at your mouth and your face, it's all a mess.
///
Earth: Mix、口を拭きにいこう。 来て。 立ち上がって。 あなたの口はとてもめちゃくちゃです。
Mix: なぜ起きなければならないのですか?ティッシュをくれませんか?
Earth: 来てください〜、トイレに行きます。 あなたの口と顔を見てください。 すべてめちゃくちゃです。
               (この時の周りの顔が面白い…)

5:53:10
Earth: Who hugs nong Gun the fastest wins!
Gun: You can just hug, no need to turn around
Earth: 1,2,3!nong Gunを抱きしめた人が最速で勝ち!!
(みんなでGunを抱きしめダンス)
Gun: あなたはただ抱きしめることができます、振り返る必要はありません

5:54:29
Earth to Gun: Thank you nong Gun for coming up with games, contents, and everything for all of us. If we don't have P'Gun, if we don't have nong Gun
Neo: Make up your mind, is it going to be P'Gun or nong Gun?
Luke: Could be both, it's ok
Earth: If we don't have nong Gun, it's going to be hard (for all of us)
EarthからGunへ:ゲーム、コンテンツ、そして私たち全員のためのすべてを考え出してくれたnongGunに感謝します。 P'Gunがない場合、nongGunがない場合…
Gun: 大丈夫
Neo:決心してください、P'Gunとnong どっちにするの
Luke: 両方かもしれない、大丈夫!
Earth: 私たちがnong Gunがここにいなければ、それは難しいでしょう(私たち全員にとって)

5:56:05-Gunを囲んで
E: Anyone have a word for P'Gun?
Phuwin: Thanks to P' for creating more colors for show. When P' go home, I will miss you a lot
Pond: I was scared at first, didn't know how to start a conversation with P'Gun. I have never...
I only met P'Gun once and then I didn't see him again but seeing him again is also very funny
Everyone: Hahahaha
Pond: It's like...be scared when meet you, don't dare to approach...
Neo: Meet and see you're so funny
Hahahahaha
Gun: Pond has met but never worked together
Phuwin has worked with me before (The Gifted Granulation)
Earth: P'Gunへの言葉はありますか?
Phuwin: ショーのためにより多くの色を作成してくれたP 'に感謝します。P 'が家に帰るとき、私はあなたがいなくて寂しいです
Pond: 最初は怖かったし、P'Gunと会話を始める方法がわからなかった。私は一度も...P'Gunに会ったのは一度だけで、二度と会うことはありませんでしたが、また会うのもとても面白いです
all:はははは
Pond: それは...あなたに会うときは怖がって、あえて近づかないでください...
Neo: 会って、あなたがとても面白いのを見てください
all: ハハハハハ

5:57:15
Gun:Pondは出会ったが、一緒に働いたことはない。Phuwinは以前私と一緒に働いたことがあります(The Gifted Granulation)

Thank you very much for your translation cooperation!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@mnxxionen
@EZ_IIYH
@nongghanna
@mixmixcutie
@Kanyapat_pumpuy
@__5kkongg
YouTube (Indah Chyntia)and more
#GMMTVSafeHouseDAY3

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?