唯一神への純正さの奇蹟 معجزه اخلاص

アーヤトッラー・ハーメネイー師:
《殉教者ガーセム・ソレイマーニー将軍は、勇敢でもあり、戦略専門家でもありました;単に勇敢であっただけではないのです。ある者たちは勇敢です。しかし、その勇敢さを任務に活かす為に必要な戦略や知能を有さないのです…政治領域においても勇敢でしたし、戦略も有していました;彼の話しは(人々に)影響を与え、満足のいくもので、有効なものでした。これらすべてよりも優れたモノが、彼の唯一神への純正さاخلاصでした;常に純正さを抱いていました;この勇敢さという手段、戦略という手段を唯一神のために費やしたのです;パフォーマーや偽善やその類の人間ではなかったのです。唯一神への純正さは大変重要です。》1398/10/18

典拠
――――――――――――――
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شهید سلیمانی، هم شجاع بود، هم با تدبیر بود؛ صِرف شجاعت نبود؛ بعضی‌ها شجاعت دارند امّا تدبیر و عقل لازم برای به کار بردن این شجاعت را ندارند... در عرصه‌ی سیاست هم، هم شجاع بود، هم با تدبیر بود؛ سخنش اثرگذار بود، قانع‌کننده بود، تأثیر‌گذار بود. از همه‌ی اینها بالاتر، اخلاص او بود؛ با اخلاص بود؛ این ابزار شجاعت و ابزار تدبیر را برای خدا خرج میکرد؛ اهل تظاهر و ریا و مانند اینها نبود. اخلاص خیلی مهم است.» ۹۸/۱۰/۱۸

いただいたサポートで、日本人のイスラーム研究を応援します!