KID FRESINO -No Sun-和訳

I think about ur mad love is she good girl?

Look at my face, I got a scar

I rest my case, pray no god

It's the way she moves watch it from car

今一つの晩に浮かぶ借りを一つ

絵に描き light up blind に掛ける

Chris Paul cut in 如 imma cut in

I know Holocene, I understand

Yeah I'm a main gun  it's the real one

置かれた態度気付かずに経過 I drown in it

深い海に光のないリビング 簡易的営みとSiri

I'm bright like Prada work like Rihanna

We losing so much No Sun

Save my soul like the Son Of Saul 身を正しく埋葬

Hello, from below the villain

Take so many curves and curves

Put the dog on my tat

Imma go in the dirt

They say a blessing for all I curse

If I call this model I feel like asshole

Make you upset 花みたいな話は枯れる

Give me some gimmicks when I dream in your bed in the end

Easy as lay up busy

No man's country I do my dance

Backyard pour water in a garden

Powder blue shit is what I like

I hear silence call my name

Drive it up get Ms in the bank

Still alive and that

Ain't fuck with the game

No time to get bored and attend that party again

She started doubtin' when I waited in my home

而二不二 floppy ass I searchin' hoe

He got the money and power I got nothin but your attention

I had been cheating like that since I saw you on road

This is how I win big like Pop awaken

Hearts are breaking down we could make them fix on the mattress

Look at sides 今消えてく霧

I stare sign we were assigned step into morrow I donno your sorrow and follow you moron

Think of the game I was playing frame の内側アーチを描く swallow one question, was it flyin' as Cardo?

新たな展開を予感してる 限りない苦痛にいくつかのtaboo

TMGE 積まれたアンプが踏みつける tatoo

この ivy は league より clever

先端に汚れない枯れない flower

Like I'm in AMG with the band round corner

King Kong ain't got shit on me

Why don't I get applause?

Mama says you deserve it

And I'm tipsy the night, the moment

There's masterpiece who got the Shadin'?

For modeling enter the UK?

This the bouquet for the girl 

身は透明 筆はGauguin and worth the whole gang

20, Stop it.

Easy as lay up busy

No man's country I do my dance

Backyard pour water in a garden

Powder blue shit is what I like

I hear silence call my name

Drive it up get Ms in the bank

Still alive and that

Ain't fuck wit the game

No time to get bored and attend that party again

She started doubtin' when I waited in my home

而二不二 floppy ass I searchin' hoe

He got the money and power I got nothin but your attention

I had been cheating like that since I saw you on road

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー狂おしいほどの愛を思う 彼女はいい子か?

俺の顔を見てみろよ、怖がってるだろ 

もう言うことはない、神に祈らない 

彼女の道を俺は車から見てる

今一つの晩に浮かぶ借りを一つの絵に描き光り輝くブラインドにかける

Chris Paul(NBA選手)がカットするように俺は遮るつもりだ 

俺は新しい時代を知っている、理解している 

俺は主砲......それは本当だ 

置かれた態度気付かずに経過する 私はそれに没頭する 

深い海に光のないリビング 簡易的な営みとSiri  

俺はプラダのように輝き、リアーナのように働く

俺たちはこんなにも多くのもの失っている、太陽は輝きをなくした 

サウルの息子のように魂を保つ 身を正しく埋葬する 

地獄の下からハロー 

曲がりくねった道を進む 犬のタトゥーを彫る 俺は汚れていく 苦痛の後には幸せがあると人は言うが 俺に当てはめるとバカみたいな気分だ 

君を困らせる 花みたいな話は枯れる 

最後に君のベッドで夢を見る時、何か仕掛けをくれよ

レイアップのように簡単だ 

俺はどんな国でもダンスする 

裏庭では水をやる 

パウダーブルーのクソが俺の好みだ

小さい声で俺の名前を呼ぶのが聞こえる 

車を走らせて数百万を銀行に入れる 生きていることはゲームじゃない 

退屈であることや、幾度のパーティーに参加する暇はない 

俺が家で待っているのに彼女は疑い始めた 

一つは二つで二つは一つ 

だらしないケツ 俺はビッチを探してる 

彼はお金と権力を手に入れた 

俺は何も得られなかったが君からの注目を引いた 

道端で君の姿を見たときから、俺はそうやって騙している。

これが俺のポップのようにクソ売れるやり方だよ 

気づいた心が折れ、それをマットレスの上で治す。

今消えていく霧を見てみな

俺はサインを見つめる 俺たちは明日へのステップが割り当てられている 

俺は君の悲しみを知らないし、君に従うこともない 
バカは俺がしていたゲームについて考えてな フレームの内側アーチを描く 
一つ質問がある カルドの様に飛んだのか?

新たな展開を予感してる 限りない苦痛にいくつかのタブー

TMGE(ロックバンド) 積まれたアンプが踏みつけるtatoo

このツルはivy league(アメリカのスポーツ連盟)より賢い

先端に汚れない枯れない花

まるでAMG(ベンツ)に乗って角を曲がるように 

キングコングは俺に勝てない 

なぜ俺は讃えられない?ママは俺にはそれに値するって 

俺はその夜その瞬間にほろ酔い気分になっている 

傑作がある Shadin'(Kid FresinoのLP)を手に入れたのは誰?

モデルのためにイギリスにいく 

これは女の子のための花束 

身は透明、筆はゴーギャン、仲間達には価値がある 

20, Stop it.

レイアップのように簡単だ 

俺はどんな国でもダンスする 

裏庭では水をやる 

パウダーブルーのクソが俺の好みだ

小さい声で俺の名前を呼ぶのが聞こえる 

車を走らせて数百万を銀行に入れる 生きていることはゲームじゃない

 退屈であることや、幾度のパーティーに参加する暇はない 

俺が家で待っているのに彼女は疑い始めた 

一つは二つで二つは一つ 

だらしないケツ 俺はビッチを探してる 

彼はお金と権力を手に入れた 

俺は何も得られなかったが君からの注目を引いた 

道端で君の姿を見たときから、俺はそうやって騙している。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?