KID FRESINO -Rondo-和訳

You told me your friend's in love

You care about that kinda stuff

*I think you better hide from me, girl

Tell me why we doin' now

Baby, I'll be right back with my Rondo

Hear you cry out in your condo ×2

Don't want you to know my name

Want you to forget my last word

RMK on your lips

We just met in a new world that you made

Never felt bad, Why? Let me know that, what?

Her hair like the doll

He like where the fxxk she go?

I ain't got no car in garage but I'm better man

In those jeans I play like Ginuwine

One day make it big

Like your sister see me on TV

I let you turn back then you maybe come back

Get your own bag are you sure we won't back?

*I think you better hide from me, girl

Tell me why we doin' now

Baby, I'll be right back with my Rondo

Hear you cry out in your condo ×2

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー友達が恋をしていると言っていたのに

そんなことを気にしているのか

*君は俺から隠れた方がいいと思うよ

今俺たちは何をしているのか教えてくれ

すぐに戻ってくるよ

家で泣いているのが聞こえる

僕の名前を知らないで欲しい

僕の最後の言葉を忘れないでほしい

君の唇にはRMKのリップ

君の作ってくれた新しい世界で出会ったばかりなのになぜか悪い気がしない

人形のような彼女の髪

彼に「彼女はどこに行った?」と言われたよ

ガレージに車はないけど俺はあいつよりいい男だよ

ジーンズを履いた俺は Ginuwineのように歌う

君の姉がテレビで俺を見たようにいつの日か大成功を収めるんだ

挫折しても戻ってこれるように自分のバッグを持ちなよ

……本当に戻らないの?

*君は俺から隠れた方がいいと思うよ

俺たちは今何をしているのか教えてくれ

すぐに戻ってくるよ

家で泣いているのが聞こえる




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?