【Musique】Le Grand Bal Dakar Arena 01 Janvier 2022- Youssou Ndour

Begg Na Leen #Senegal Rekk - Youssou N'Dour (ユッスー・ンドゥール)

私が言いたいのは、それはあなたのせいです。
どこへ行くにも、君のせいだ。
あなたは私を愛してくれる人たちです
今日の私があるのは、あなたのおかげです。
ああセネガル
ライオンの故郷、それは僕らのカヌーだ
??????
only Senegal
あなたが楽しんでいるように、私も楽しみます
私はあなたが服を着ているように、私も服を着る
あなたが生きている場所に、私は住んでいる
アイラブユー
セネガルのみ
あなたが望むように、それは起こるでしょう
あなたが期待している場所に、私はまっすぐ行きます。
まっすぐ行く
アイラブユー
オンリーセネガル

All I'm saying. it's because of you
Everywhere I'm going,it's because of you
You're those who love me
I'm like this today because of you
Oh Senegal
Home of the lions, it's our canoe
??????
only Senegal
I enjoy like you are enjoying
I dress like you are dressing
I live where you are living
I love you
Only Senegal
It will happen as you want it
I'm going straight to where you're expecting me
Going straight
I love you
OnlySenegal

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?