【和訳】10:36/beabadoobee(beatopia)

ようやく心待ちにしていたbeatopiaリリースです!!

You don't need me
あなたは私の事を必要としてない
As much as I need you
あなたを必要としてる私の強い気持ちと同じ位に
As much as I need you
あなたを必要としてる気持ちと同じ位に
Take it or leave it
平行線か、いっそのこと別れるか
'Cause you know that's the truth
あなたもこの問題をよく分かってるはず
'Cause you know that's the truth



I know you thought it was just us
私達だけだと思っていたと知っていたよ
I didn't think you'd fall in love
あなたが私に恋をするなんて
You’re just a warm body to hold
抱き締めるとちょうどいい暖かさのあなた
At night when I’m feeling all alone 
こうやって孤独な夜は隣にいればいいのに

****


Called you for the last time
昨日の夜あなたに電話を掛けた
I need to be with you
近くにいて欲しかったの
I need to be with you
Saw you in a dream last night
そしてあなたは夢に出てきた
You looked like a ghost
あなたが死んでいるように見えた
You looked like a ghost
おばけのようにたたずんでいたの

***guiter 

I know you thought it was just us
私達だけだと思っていたと知っていたよ
I didn't think you'd fall in love
あなたが私に恋をするなんて
You’re just a warm body to hold
抱き締めるとちょうどいい暖かさ
At night when I’m feeling all alone 
こうやって孤独な夜は隣にいればいいのに

I know you thought it was just us
私達だけだと思っていたと知っていたよ
I didn't think you'd fall in love
あなたが私に恋をするなんて
You’re just a warm body to hold
抱き締めるとちょうどいい暖かさ
At night when I’m feeling all alone 
こうやって孤独な夜は隣にいればいいのに

I know you thought it was just us
私達だけだと思っていたと知っていたよ
I didn't think you'd fall in love
あなたが私に恋をするなんて
You’re just a warm body to hold
抱き締めるとちょうどいい暖かさ
At night when I’m feeling all alone 
こうやって孤独な夜は隣にいればいいのに

I know you thought it was just us
私達だけだと思っていたと知っていたよ
I didn't think you'd fall in love
あなたが私に恋をするなんて
You’re just a warm body to hold
抱き締めるとちょうどいい暖かさ
At night when I’m feeling all alone 
こうやって孤独な夜は隣にいればいいのに

i don’t want to…

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?