見出し画像

【和訳】All Of The Girls You Loved Before/taylorswift(Lover)

When you think of all the late nights
真夜中あなたが思い出すのは

Lame fights over the phone
電話越しの喧嘩


Wake up in the mornin' with someone
朝あなたが思い出すのは

But feelin' alone
誰かと寝ているのに感じる孤独

A heart is drawn around your name
ハートの中にあなたの名前が書いてある
In someone's handwriting, not mine
それは私が書いたものじゃない

We're sneakin' out into town
それで私達は静かに手を繋ぎながら街を歩く
Holdin' hands, just killin' time
そうして時間を潰す

Your past and mine are parallel lines,
あなたと私の過去はしがらみの様にひっつく
Stars all aligned and they intertwined
全ての星が真っ直ぐ並び、そして混ざり合う

And taught you, the way you call me "baby"
あなたに私の呼び方を教えたの
Treat me like a lady
ちょっと大人の気分

All that I can say is...
今私が言えるのは

All of the girls you loved before
あなたを今まで愛した女の子に
Made you the one I've fallen for
私が愛することになるあなたを作ってくれてありがとうって
Every dead-end street led you straight to me
全ての行き止まりの道さえ、私のもとに来るように
Now you're all I need, I'm so thankful for
今の私に必要なのは、
All of the girls you loved before
今まで愛した女の子に愛されたあなた
But I love you more
でも私が一番愛してる


When I think of all the makeup
化粧するときに思い出すのは
Fake love out on the town
偽物の愛にまみれた街

Cryin' in the bathroom for some dude
今は名前すら思い出せない男の子に
Whose name I cannot.....remember now
お風呂で泣かされた

Secret jokes all alone, no one's home, sixteen and wild
他の誰も知らない秘密の冗談、部屋に一人きり、
16歳、若かった

We're breakin' up, makin' up,
何度も別れては付き合い
Leave without sayin' goodbye
最後はお別れも言わずに終わった

And just know that It's everything that made me
そういう事で私は作られてきた
Now I call you "baby"
でも今はあなたが恋人で本当に素晴らしい事だと分かる
That's why you're so amazing....

All of the girls you loved before
あなたを今まで愛した女の子に
Made you the one I've fallen for
私が愛することになるあなたを作ってくれてありがとうって
Every dead-end street led you straight to me
全ての行き止まりの道さえ、私のもとに来るようにしてくれて
Now you're all I need, I'm so thankful for
今の私に必要なのは
All of the girls you loved before
今まで愛した女の子に愛されたあなた
But I love you more
でも私が一番愛してる

Your mother brought you up loyal and kind
誠実真面目で優しいあなたを育ててくれたお母さん

Teenage love taught you there's good in goodbye
10代の恋なんて大したものじゃないと教えてくれたでしょ?

Every woman that you knew brought you here
あなたをここに連れてきてくれた今までの女の子達に。


I wanna teach you how forever feels like
私はあなたに永遠がどう続くのか教えてあげたいの

All of the girls you loved before
今まで愛されてきた女の子達
Made you the one I've fallen for
私の恋人を作ってくれてありがとう
Every dead-end street led you straight to me
最後は私のもとに来るようにしてくれたんだね
Now you're all I need, I'm so thankful for
今の私に必要なのは、
All of the girls you loved before
今まで女の子に愛されてきたあなた
But I love you more
それでも私が一番愛してる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?