【和訳】sometimes/Aariana grande(dangerous women)

I've never been so caught up
今までこんなに考えた事がなかった
Still so into us
未だに私達の事を考えてしまう
I never thought I'd be here
こんなに長く一緒にいるなんて
Should've turned to dust
早くあなたから離れないと大変な事になる

Ooh, let's be honest, baby
正直に言うと
This is so unusual
こんな事は中々ない事だと思う
I’m not tempted,baby 
今までは素敵でも追いかけはしてこなかった
Even if they’re beautiful 
たとえそれが美しいものでも
I used to be cautious
慎重な性格だったり
A little too reckless
少し行動してみたり
Now all my emotions
でも今ではあなた次第で
Are all 'cause of you
私の気持ちが変わっていく

I ain’t even think of leaving sometimes
離れようなんて考えた事は一度も無い
I ain’t even think of letting go
あなたを忘れてしまおうと考えた事もない
I ain’t never though of going nowhere
他の人を探そうとした事もない
I don’t even see it down the road
一度だって思いもしなかった
Cause we’re collectin moments
だって私達が一緒にいた時間や場所や記憶が
Tattoos on my mind
私の心にずっと残り続けるから
I ain’t even think of leaving sometimes
そう考えれば一度だって離れようなんて考えない
I ain’t even think of letting go
忘れてしまうなんて
Not even sometimes
そんな事出来ない

Ooh, let's be honest, baby
正直に言うと
This is so unusual
中々ない事だから
Ooh, I'm not tempted, baby
たとえ美しいものでも
Even if they're beautiful
追いかけて来なかったから

It used to be easy
前の私なら
For someone to steal me 
簡単だったかもしれない
Now all my emotions
でも今ではあなた次第で
Are all cause of you baby 
私の感情が変わっていく

I ain’t even think of leaving sometimes
離れようなんて考えた事は一度も無い
I ain’t even think of letting go
あなたを忘れてしまおうと考えた事もない
I ain’t never though of going nowhere
他の人を探そうとした事もない
I don’t even see it down the road
一度だって思いもしなかった

Cause we’re collectin moments
だって私達が一緒にいた時間や場所や記憶が
Tattoos on my mind
私の心にずっと残り続けるから
I ain’t even think of leaving sometimes
そう考えれば一度だって離れようなんて考えない
I ain’t even think of letting go
忘れてしまうなんて
Not even sometimes
そんな事出来ない


I don’t know…
Why it never worked but it’s going to now
どうしてこうなってしまったのか分からない
You don’t know…
What it dose to me when I feel you around
近くにあなたがいるとおかしくなってしまう
Is it love? Is it lust? Is it fear?
愛なのか、欲なのか、怖いからそうするのか
But it’s hard to breathe when you’re touching me there 
私に触れる度息が出来ないくらいに苦しくなる
Hard to breathe when you’re kissing me there
私にキスをしてくる度に息が出来ないくらいに苦しくなる
Hard to breathe when you're not here
あなたが側にいないと息もできないの

I ain’t even think of leaving sometimes
離れようなんて考えた事は一度も無い
I ain’t even think of letting go
あなたを忘れてしまおうと考えた事もない
I ain’t never though of going nowhere
他の人を探そうとした事もない
I don’t even see it down the road
一度だって思いもしなかった

Cause we’re collectin moments
だって私達が一緒にいた時間や場所や記憶が
Tattoos on my mind
私の心にずっと残り続けるから
I ain’t even think of leaving sometimes
そう考えれば一度だって離れようなんて考えない
I ain’t even think of letting go
忘れてしまうなんて
Not even sometimes
そんな事出来ない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?