【和訳】Afterglow/taylorswift(Lover)

I blew things out of proportion, now you're blue
私は大袈裟に話した、今あなたは青ざめているかと思う
Put you in jail for something you didn't do
何もしていない(無罪)なのに牢屋へ行かされるみたい
I pinned your hands behind your back, oh
あなたの手を後ろで縛る
Thought I had reason to attack, but no
攻撃する理由はあると思ってた、でも違った
Fighting with a true love is boxing with no gloves
真実の愛と一緒に闘うってことはグローブをしないでボクシングをする様なもの
Chemistry 'til it blows up, 'til there's no us
私達が駄目になるまでこの相性は良いものだと思っていた
Why’d I have to break what I love so much?
なぜ私がとても愛していたものを壊さなきゃならなかったの?
It's on your face, and I'm to blame, I need to say
あなたの顔、私が悪いと言っている、だから私は、、、


Hey, it's all me,In my head, I'm the one who burned us
ねえ、私の頭の中では全て私のせいで関係を燃やしてしまったと、
Damn, but it's not what I meant
でもそうはしたくなかった
Sorry that I hurt you
傷付けてごめんなさい
I don't wanna do, I don't wanna do this to you
こんな事あなたにしたくない
I don't wanna lose, I don't wanna lose this with you
あなたをこんな風に失いたくない
I need to say, hey, it's all me, just don't go
だからね、私のせいだけど行かないで
Meet me in the afterglow
赤とオレンジ混ざる夕焼け空の下、私と会って欲しい


it’s so excruciating to see you low
あなたが落ち込んでいるのを見るのは余りにも辛い
Just wanna lift you up and not let you go
あなたを元気付けたい、そしてどこにも行かないで
This ultraviolet morning light,below
朝、この薄紫色で溢れた光が
Tells me this love is worth the fight, oh
この愛は戦う価値があると伝えてくれた
I lived like an island, punished you with silence
島のような場所に住んであなたを沈黙の罰に処したい
Went off like sirens, just crying
サイレンがなった様に、ただただ泣き続けた私
Why’d i have to break what I love so much?
あれだけ愛したものをなぜ壊さなきゃいけなかったの?
It's on your face, don't walk away, I need to say
あなたの顔、これ以上逃げるなと、だから私は、、、


Hey, it's all me,In my head, I'm the one who burned us
ねえ、全て私のせいで、私の頭の中では関係を燃やしてしまったと、
Damn, but it's not what I meant,Sorry that I hurt you
でもこうはしたくなかった、傷付けてごめんなさい
I don't wanna do, I don't wanna do this to you
こんなことしたくないのに
I don't wanna lose, I don't wanna lose this with you
こんなふうに失いたくなかった
I need to say, hey, it's on me, just don't go
Meet me in the afterglow
燃える夕焼けの中、私と会って欲しい


Tell me that you're still mine
あなたはまだ私のものだと言って
Tell me that we'll be just fine
私達はまだ続くって言って
Even when I lose my mind
たとえ私が自分自身を失ったとしても
I need to say
だから私は、、、
Tell me that it's not my fault
私のせいじゃなかったって言って
Tell me that I'm all you want
私はあなたの全てだと言って
Even when I break your heart
たとえ私があなたを傷付けてしまっても
I need to say
だから私は、、、


Hey, it's all me
In my head, I'm the one who burned us
Damn, but it's not what I meant
Sorry that I hurt you
I don't wanna do, I don't wanna do this to you
I don't wanna lose, I don't wanna lose this with you
I need to say, hey, it's on me, just don't go
Meet me in the afterglow

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?