【和訳】Talk/beabadoobee


Call you up on Tuesday
火曜日、電話をかけてくるあなた

Say, "What's up?" 
(元気?)だなんて

Babe, it's too late
そんなの遅過ぎる

Why'd you have to be so complicated?
どうしてそうやって事を複雑にさせるの?

Complicated
難しく

'Cause I'm not sure if I've seen you before 
前にあなたを見たかどうか分からない

You looked familiar when I saw you
でも見覚えがあった

We go together like the gum on my shoes
靴にくっついたガムみたいに一緒の私達

We make out, we make out when it's too late
こうやってうまくやってきた、手遅れの時だって

We go out, we go out on a Tuesday
私達は外に出る、私達は火曜日に出掛ける

A crowded place, waiting for you
人混みの中、あなたを待ってる

Am I lost, why can't I find you?
私は迷子?あなたが見つけられない

A silhouette that's in my head
姿はわかるのに

You don't exist, you're my imagination
本当は存在しない、私の想像だった

You don't exist, you're just a bad decision
本当は存在しない、あなたは間違った決断をした


'Cause I'm not sure if I've seen you before 
前にあなたを見たかどうか分からない

You looked familiar when I saw you
でも見覚えがあった

We go together like the gum on my shoes
靴にくっついたガムみたいに一緒の私達

We make out, we make out when it's too late
こうやってうまくやってきた、手遅れの時だって

We go out, we go out on a Tuesday
私達は外に出る、私達は火曜日に出掛ける

'Cause I'm not sure if I've seen you before 
前にあなたを見たかどうか分からない

You looked familiar when I saw you
でも見覚えがあった

We go together like the gum on my shoes
靴にくっついたガムみたいに一緒の私達

We make out, we make out when it's too late
こうやってうまくやってきた、手遅れの時だって

We go out, we go out on a Tuesday
私達は外に出る、私達は火曜日に出掛ける

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?