見出し画像

Message for you(20200707)

こんばんは、今夜もお越しいただき
ありがとうございます(^^*

この梅雨らしいじめじめした
天気が苦手で、なんとなく気分も
上がらないんですが、そんな時こそ!
と今日は洗濯をして、
コインランドリーへ乾燥させに
行ってきました。

実は、普段の洗濯で、
コインランドリーへ乾燥機を
使いに行くなんて、私の人生初!(笑)
そうしたら…しっかり乾いて
ふんわり仕上がったのには
感動ものだったんですが
天然成分の多い
私の洗剤の香料は、乾燥機の熱で
飛んでしまいましたーとほほ😓

まあまあ、気を取り直して
明日のメッセージ、行きましょう!

Honor Yourself

If you don't treat yourself very highly, people around you treat you not so important. Because the world has the rule. The rule is that "The start is always from you." 
It is said that "The rule of mirror".

If you hear that your friend has a cold, you tell your friend to go back home and rest well. 
If you know that your friend passed the exam, you will be glad and tell him/her congratulations.
If you meet your friend who is disappointed at his/her broken heart, you will encourage him/her and tell him/her that "You are very nice person, so you can find your one."

Please do the same things to yourself.
Treat you very kind, tell your celebration, encourage yourself!

Do these things to you and treat yourself very highly, you will have confidence on yourself and the people around you treat you like this!

Remember, the start is always from you.

自己犠牲というのは、
何も美徳ではないんですね。

勿論、感謝されるかもしれませんが
それは同時に「この人はこうやって
扱ってもいいんだ」と思われることにも
繋がりかねません。

あなた自身を尊重する、というのは
当たり前のことをあなた自身に
許可する、ということなんです

何かヒントになれば幸いです😊🌼

では、明日も素晴らしい一日になりました🍀✨

おやすみなさい🌃🌙*.。★*゚

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?