見出し画像

Message for you(20200630)

こんばんは、今夜もお越しいただき
ありがとうございます(^^*

あっという間に明日は
6月最後ですね!…
今月も多くのスキを
ありがとうございました💓

3月で外に勤めにいくのが終わり
家で仕事をするようになり
大きく動き始めたのが
5月とこの6月でした✨

来月もまだカードがあるので
続けたいと思います!
お付き合い頂けたら
嬉しいです(*´∀`*)

では、6月最後のメッセージです🌟

You've Got the Power!

See the card you picked up. A cute fairy walk on the spider's thread.
You can't see her face any fear, right?

Fairies want you to understand that you are much powerful than you think of.
Whatever you are, wherever you are, whoever you are, you are powerful so 
you can do anything. Yes, if you believe in yourself, anything!

You see, fairies are so small, but they can communicate with God and the universe, and they can realize so many their dreams.
That's because they are not afraid of acting and they believe in themselves.
And one more thing, they don't use negative words. They know the words we use make them into a reality.

If you have a goal, keep going forward, if you have a better life, you should stop using any negative words. 
And one more time, you can do anything if you believe in yourself!

マジカルフェアリーのカードは
どれも綺麗で好きなのですが
このカードはお気に入りの1枚です💕

私たちはもしかしたら、
自分の力を見限っているのかも
しれませんよね。

それも、「自分には難しそう」とか
「無理そう」という思い込み
だったりとか、数回やって失敗したから、
という諦めだったりとか。

でももし、人生を変えたいような
望みだったら、ちょっとの失敗で
諦めるなんて、もったいなさすぎる!と
私は思いますよ。

だって私たちには、絶対
力があるんですから。
それを自分が信じて実践しないで
誰が信じてくれるのでしょう?

これから今年も後半。

私もこのカードのメッセージを胸に
後半も頑張ります!✨

6月最後のあなたの明日も
素晴らしい一日になりました🍀✨

おやすみなさい🌃🌙*.。★*゚

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?