見出し画像

Message for you(20200519)

こんばんは、そろそろ5月も下旬です。
自粛期間があったりして…今年の4月、5月は
あまり春を楽しめませんでしたね。

気づけばもうすぐ梅雨入りかー(苦笑)
せめて、晴れの日を大切にして
洗濯を頑張ります(笑)!

さて、では明日のあなたへのメッセージです🎶

HAVE CONFIDENCE

Archangel Michael wants to tell you that you have enough power, intelligence, and skills. They are needed for the plan of God.

He protects you all the time, so you just keep calm and do your action without hesitation.

In your relationship with others, if you have confidence, you are attracted people who are attractive. And you will be respected by them.

Before going to bed, ask him for help to have confidence on your behavior.
He is pleased to come to you and help your wish come true.

このことが大事だと、誰もがわかっていながら
なかなか難しいですよね。

でもそうやって、試行錯誤して、
自分には何ができるのかと考えながら
人は成長していくのかもしれません( ᵕᴗᵕ )✨

明日もあなたにとって、
素晴らしい一日になりました🌟
では、おやすみなさい🌃✨

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?