見出し画像

Message for you(20200624)

こんばんは、今夜もお越しいただき
ありがとうございます(^^*

毎日近所を散歩しているんですが、
その時いつも会うおばあさんがいらっしゃいます。
杖をついて、足が痛いのかな、と
思うのですが、毎日会っている中で
そのおばあさん、歩く速度が
早くなっているんですよね!

人はいつになっても成長できる。
そんなことを、学ばせてもらっています。

では、明日のあなたへのメッセージです🌟

Your Wish is Granted!

This card tells you that fairies are pleased to support you anytime.
And now, they are working to try your wishes to come true!

What are your wishes and hopes? Anything you want to be, please order the universe without hesitation. Hesitation and fears keep you away from your dreams. Because it's very important for you to believe in yourself anytime!

Please be calm and stay positive until your dreams come true! When you feel negative and don't believe in yourself the dreams go far away from you.

結局、あなたの夢をかなえるのは、
あなた自身なのだから、その夢を
最後まで信じていたかどうかということが
大事な気がします。

だから、今も何か夢があるのでしたら、
その夢がかなうまで、自分を
信じ続けてくださいね❤

では、あなたの明日も
素晴らしい一日になりました🍀✨

おやすみなさい🌃🌙*.。★*゚

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?