見出し画像

Message for you(20200613)

こんばんは、今夜もお越しいただき
ありがとうございます(^^*

今週も1週間お疲れ様でした!

実はうちに、キンカチョウという
小さな鳥がやってきて、
その小ささと可愛さに癒されています🐤
リンと名前を付けましたが
毎日リンと過ごしていると
一日があっという間です(笑)

では、週末の土曜日の
あなたへのメッセージです🌟

Healing, Healed, Healer

If you have some problems, your situation are going to solve, this card says.
And if someone has a problem, you are going to help the situation.

If you hear the word "healer", you would think that person is a special, 
but no. Everyone is a healer to someone.
It means that you can give energy to someone.
And you are given energy by someone.
So, everyone is a healer.

If you are interested in working as a healer, it's a good timing to think of being it. Or it's a good chance to study about counseling, related to help somebody.

Anyway, you may think of the card very special situation or special person though, it's very usual we exchange our energy each other.
So if you can treat your energy more carefully, it will help someone.

癒し、癒されることは、誰もが
日常で体験していることでしょう。

さきほども言いましたが、私も
日々小さなキンカチョウに
癒されています。

誰もがヒーラーになっている、と
私は思うのです。ですのであなたの
言葉一つにエネルギーがあることに
気づくのに、良い時なのかもしれませんね‪(*ˊᵕˋ* )❤

では、明日もあなたにとって
素晴らしい一日になりました🍀✨

おやすみなさい🌃🌙*.。★*゚

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?