見出し画像

「One More Chance」The Notorious B.I.G. 和訳

【Intro】
All you hoes calling here for my daddy, get off his dick
お前ら全員、俺の親父に電話してくるビッチども、彼のチンコから離れろ
Like that, mommy?
そうだろ、ママ?
Beep
ピー
Hi, daddy, how you doing? This is Tyiest
こんにちは、パパ、元気?タイエストです
I was thinking about you last night, mm
昨夜あなたのことを考えてた
You actin' like you can't call me no more 'cause you busy and all of that
忙しいからもう電話できないみたいにしてるけど
But you trying to tell me it wasn't good?
でも良くなかったって言いたいの?
Beep
ピー
That shit is real fucked up what you did
お前がやったことは本当に最悪だ
I hooked you up with my girl and shit
俺の女友達を紹介してやったのに
You fucked her every time you see her
会うたびに彼女をヤッてた
You don't even say shit to her, you know what I'm saying?
彼女に何も言わずに、わかるだろ?
And all that bitch do is call me all day talking about you
そのビッチは一日中俺に電話してきてお前のことを話してる
"Why the fuck B.I.G. don't want me?"
「なんでB.I.G.は私を欲しがらないの?」って
Beep
ピー
Yo, B.I.G., this is Quita
やあ、B.I.G.、クイータだ
Kenya told me she saw you and Shanie at the mall and I know you ain't fucking her
ケニアがモールでお前とシャニーを見たと言ってたけど、お前が彼女をヤッてないのは知ってる
You fucked with me last night
昨夜お前は私とヤッた
That's my best friend and we don't get down like that
彼女は私の親友で、そんなことは許されない
Beep
ピー
Yeah, motherfucker, this is Stephanie
ああ、クソ野郎、ステファニーだ
I was waiting outside for your ass for like a fucking hour
お前のために外で一時間も待ってた
I don't know what's going on, motherfuckers trying to rob me
何が起きてるのか分からないけど、誰かが私を襲おうとしてた
You be disappearing and shit, I'm waiting in the cold
お前が消えてしまって、私は寒い中で待ってる
What the fuck is going on?
一体何が起きてるんだ?
When you get in give me a fucking call, alright?
帰ったら私に電話しろ、いいな?

ここから先は

5,886字

Ready to Die  全曲 和訳 を載せます

期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?