見出し画像

Public Enemy "Cold Lampin' with Flavor" の歌詞と和訳

[Intro: Flavor Flav]

Yo, when I come around, homeboy, watch your nugget
俺が現れるとき、相棒、頭に気をつけろ
I'm the lamb butcher, the end-of-the-century
俺は子羊の肉屋、世紀末の
Garbage disposal, the People's Choice
ゴミ処理機、人民の選択
So back on up, all you phony rap fans
だから偽のラップファンは引っ込んでろ
Just to get a smack for my homie, the Ice Man
俺の仲間、アイスマンのために一発食らわせるためだけに
You know what I'm sayin'
分かるだろ

[Verse 1: Flavor Flav]

Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
When I'm lampin', I'm lampin', cold cold lampin'
俺がランプに灯るとき、冷えた冷えたランプに灯る
I got Louis Boy in my drawers and I'm lampin'
俺の引き出しにルイボーイを入れて、ランプに灯る
Cold lampin', cold lampin', cold lampin'
冷えたランプに灯る、冷えたランプに灯る
I got gold teeth, and they don't chip
俺の金の歯は欠けない
In the face of what you see, you never leave my zip code
見た目に対して、君は俺の郵便番号を離れない
Your mouth is open, you're guessin'
君の口が開いて、推測している
I'm smellin' like M&Ms in the Lexus
レクサスの中でM&Mのような匂いがする
The universal man, standin' in a time zone
ユニバーサルマン、時空の中に立っている
I got some material to the left and on loan
左側に材料があり、貸し出されている
Flavor Flav, the Lone Ranger
フレーバー・フレーブ、ローン・レンジャー
I'm the ace in the hole, I'm the boldest of the bold
俺はホールのエース、最も大胆な存在
The force of the source, I'm the pump of the dump
源の力、俺はダンプのポンプ
The power of the hour, I'm the man of the jam
時間の力、俺はジャムの男
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー

[Verse 2: Flavor Flav]

Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
I'm lampin', I'm lampin', cold cold lampin'
俺がランプに灯るとき、冷えた冷えたランプに灯る
I got Louis Boy in my drawers and I'm lampin'
俺の引き出しにルイボーイを入れて、ランプに灯る
Cold lampin', cold lampin', cold lampin'
冷えたランプに灯る、冷えたランプに灯る
I got gold teeth, and they don't chip
俺の金の歯は欠けない
In the face of what you see, you never leave my zip code
見た目に対して、君は俺の郵便番号を離れない
Your mouth is open, you're guessin'
君の口が開いて、推測している
I'm smellin' like M&Ms in the Lexus
レクサスの中でM&Mのような匂いがする
The universal man, standin' in a time zone
ユニバーサルマン、時空の中に立っている
I got some material to the left and on loan
左側に材料があり、貸し出されている
Flavor Flav, the Lone Ranger
フレーバー・フレーブ、ローン・レンジャー
I'm the ace in the hole, I'm the boldest of the bold
俺はホールのエース、最も大胆な存在
The force of the source, I'm the pump of the dump
源の力、俺はダンプのポンプ
The power of the hour, I'm the man of the jam
時間の力、俺はジャムの男
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー

[Verse 3: Flavor Flav]

They know I'm strapped, Flav on a smooth tip
俺が武装しているのを知っている、スムーズなフレーブ
A cop is gonna get a magnum for his gift
警官には贈り物としてマグナムがあるだろう
No you don't, I ain't goin' out like a sucker
そうじゃない、俺はバカのようには行かない
And if you think so, boy, then pucker
もしそう思うなら、息を止めろ
Behind the bush, and beat around the push
茂みの後ろ、押しを避けろ
Like that, with the Flavor on my back
そんな風に、俺の背中にフレーバーを感じる
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー

[Chorus: Flavor Flav]

Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー
Cold lampin' with Flavor
冷えたランプと共にフレーバー



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?