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Fuel tank coating タンクコーティング
Regarding the treatment of tanks with a large amount of rust
サビの量が大量のタンクの処理に関して
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タンクを外す
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コック、燃料ゲージの取り外し
③高圧洗車での錆剥がし
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If you can finish it so far, you can operate with confidence for the next 10 years.
ここまで終わらせられれば向こう10年は安心して稼働可能。
Things to be aware of.
• To persistently discharge rust with high pressure many times
•To completely eliminate oil with neutral detergents, etc.
•To process before the recurrence of rust while having a sense of speed
•Be careful of temperature and humidity
意識すべきこと。
•しつこく何度も高圧かけて錆を吐出すること
•中性洗剤などで油分を完全に無くすこと
•スピード感を持ちつつも錆の再発までに処理をすること
•気温と湿度に気をつけること
特に絶版車はタンクが市場に少ないのでタンクを大切に。
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