見出し画像

Willow moon

Devil and Silver Mt are remembering Lilith. The quiet night of the couple who have been together for over 50 years has a kind of utopia-like atmosphere.

「リリスの時はどうだったっけ?」
「アシュラがやってたからねぇ。実際リリスが聖剣を渡すとか鏡を覗き込むとかそんなことはやらなかったんじゃなかったかしら。どうして?」
「サロメの働きぶりが気になって。あれじゃまるで職人だよ」
「そうね、あの子は自分の立場を良い意味で理解してないところがあるわね」
「お前はどうだったの?経験あるでしょ?」
「実際は姉さんが動かしてたから私は。それでもサロメよりも落ち着いてたかなぁ」
「何度言ってもサロメは。具合悪くするまで働くことないのに」

Her adoptive father, Satan, was originally a craftsman. Salome must have sensed the joy of being a craftsman from her adoptive father.

「マルタによるレジデンス問題も怖い思いをしたから、余計に働くようになっちゃったんかしら」
「あれは腑が煮えくりかえる思いだった」
「そうねぇ」

Clouds begin to cover the moon. The willow trees are swaying.

「サロメはいろんな思いをしたなぁ」
「あの子を見てると私は自分の子ども時代を思い出すのよ。義兄さんのお父さんやお母さん、私のおじいさんやおばあさん、メシアのところのおばあさんやおじいさん、サタンのお父さん、みんなサロメを通してよく見えるの」
「確かになぁ。なんだかサロメだけタイムスリップしてるみたいな時があるなぁ」
「ほんとに!学校時代のクラスメイトが投影されることもあるわね」

It took 38 years and 6 months for Salome, who was said to be the finished product of the era-making Sephiroth family, to be delivered to the world.
Salome mixed well the seriousness of yellow, the brightness of black, and the cleverness of white.

「サロメは虹を渡って来たんですって?」
「え?」
「七色のDNAがサロメの産道だったって」
「うまいこと言うね。誰が言ったの?」
「サロメが」
「アハハ!!こりゃ、アシュラの親父さんそっくりだ!!!」

Someday, over the rainbow,Salome will meet who bow for you.
Even Rain bow over for you.

「もう少し休ませましょう。バフォメットがジャバーを手放してくれたんですから」
「そうだね。少しずつ、サロメがサロメとしての仕事にだけ集中できるようにね」
「声が聞こえなくなったけれど、寝たのかしら?」
「マンモンと派手に喧嘩してるよ」
「私が1番腹が立つのはマルタのせいでマンモンとサロメが上手く出会えなかったこと」

Silver Mt began to organize the soldiers in her hands.
Baphomet has caused many fakes to be mixed in. The restoration of her dignity will also involve her sons Muhammad and Belial.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?