5 Seconds of Summer-Teeth

5Seconds of Summer-Teeth

Some days, you're the only things I know
ここ最近僕は君ばかりで

Only things that's burning when the nights grow cold
夜が冷たくなっていくに連れて燃え上がっていく

Can't look away, can't  look away
目が離せないよ

Beg you yo stay, beg you to stay, yeah
お願いだから、離れないで

Sometimes, you're a stranger in my bed 
時々僕のベッドにいる君は他人みたいで

Don't know if you love me or you want me dead
 君が僕を愛したいのか殺したいのかわからないよ

Push me away, push me away
冷たく接するんだ

Then beg me to stay, beg me to stay, yeah
お願いだから、ここにいさせて

Call me in the morning to apologize
朝になれば君は謝るんだ

Every little lie gives me butterflies
どんな小さな嘘にもドキドキしてる

Something in the way you're looking through my eyes
僕の目を通して何かを見ているんだね

Don't know if I'm gonna make it out alive
生きていけるかわからないよ

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ

Some days, you're the best things in my life
ここ最近の君は僕の人生には欠かせなくて

Sometimes when I look at you, I see my wife
君を見ると時々妻のように見えて

Then you turn into somebody I don't know
僕の知らない誰かになって

And you push me away, push me away, yeah
冷たく接するんだ

Call me in the morning to apologize
朝になれば君は謝るんだ

Every little lie gives me butterflies
どんな小さな嘘にもドキドキしてる

Something in the way you're looking through my eyes
僕の目を通して何かを見ているんだね

Don't know if I'm gonna make it out alive
生きていけるかわからないよ

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ

Blood on my shirt,  rose in my hand
シャツに血が流れ、手に薔薇を握り

You're looking at me like you don't know who I am
君は僕を知らない人のように見ている

Blood on my shirts, heart in my hand
シャツに血が流れ、掌中の心臓は

Still beating 
未だに鼓動している

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ

Fight so dirty, but your love so sweet
大喧嘩しても君の愛は甘くて

Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方なのに牙を向いていた

Late night devil, put your hands on me
真夜中の悪魔が僕に触れて

And never, never,  never ever let go
そして絶対に離さないんだ
 
Teeth, teeth, teeth
君の牙は 君の牙が

never, never, never ever let go
絶対に僕を離さない

この歌詞の動画はこちらから!! ↓
https://youtu.be/IMS2-FdfHAM