Meghan-Me Too

Meghan-Me Too

Who’s that sexy thing I see over there?
あちらに見えるセクシーな方は誰かしら?

That’s me, standin’ in the mirror
それは、鏡に映る私よ。

What’s that icy thing hangin’ ’round my neck?
首のまわりにキラキラしているのは何?

That’s gold, show me some respect
ゴールドなのよ。敬いなさい。

I thank God every day
毎日神に感謝するの

That I woke up feelin’ this way
素晴らしい気分で目覚めることができるから

And I can’t help lovin’ myself
私が愛おしいの

And I don’t need nobody else, nuh uh
他の誰も必要ないくらいね

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I walk in like a dime piece
美しい女のように歩くの

I go straight to V.I.P.
セレブまっしぐら

I never pay for my drinks
自分で飲み物なんて買わないわ

My entourage behind me
取り巻きがいるのよ

My life’s a movie. Tom Cruise
私の人生は映画の中のTom Cruiseのよう

So bless me, baby, achoo
祝福してくれる?

And even if they tried to
もし誰かが私になろうとしても

They can’t do it like I do
私みたいにはなれないのよ

I thank God every day
毎日神に感謝するの・・・・・・・・・・

That I woke up feelin’ this way
素晴らしい気分で目覚めることができるから

And I can’t help lovin’ myself
私が愛おしいの

And I don’t need nobody else, nuh uh
他の誰も必要ないくらいね


If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

Turn the bass up
ベースを響かして


Let’s go!
いくわよ!

I thank God every day
毎日神に感謝するの

That I woke up feelin’ this way
素晴らしい気分で目覚めることができるから

And I can’t help lovin’ myself
私が愛おしいの

And I don’t need nobody else, nuh uh
他の誰も必要ないくらいね

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

If I was you, I’d wanna be me, too
もしあなただったとしてもやっぱりに私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ

I’d wanna be me, too
私になりたいと思うわ


この歌詞の動画はこちら!!↓

https://www.youtube.com/watch?v=fTm8KjKcyIg&feature=youtu.be