見出し画像

ビデオを回したら、きっと温かい応援で🥲司会のおかげで最高だった!と言ってくださる優しいお2人に、性格まで良すぎでしょう…と、嬉しくて、嬉しくて、恐縮しまくる様子です。

You don't know how much you made me pleased saying that we are friends now!! How kind of you for complimenting my emcee. Your wedding was truely wonderful because you put so much effort into the day!

Congratulations♡

動画は長男が編集しました。2,200円払いました。My 11-years-old son edited this video for a fee of 2,200 yen.

𝐄𝐫𝐢 𝐆𝐨𝐬𝐨 日英バイリンガル司会・ライター on Instagram: "ビデオを回したら、きっと温かい応援で🥲司会のおかげで最高だった!と言ってくださる優しいお2人に、性格まで良すぎでしょう…と、嬉しくて、嬉しくて、恐縮しまくる様子です。You don't know how much you made me pleased saying that we are friends now!! How kind of you for complimenting my emcee. Your wedding was truely wonderful because you put so much effort into the day! Congratulations♡ 動画は長男が編集しました。2,200円払いました。My 11-years-old son edited this video for a fee of 2,200 yen. #wedding #mc #weddinginjapan #japanesemc #weddingmc #eventhost #結婚式司会 #バイリンガル司会 #イベント #mice #結婚式  #披露宴  #ウェディング #司会 #新婚 #夫婦 #シンガポール行ってみたい  お世話になりました。 @nagase1754" 22 likes, 0 comments - 𝐄𝐫𝐢 𝐆𝐨𝐬𝐨 日英バイリンガル司会・ライター (@eri_goso) o www.instagram.com

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?