見出し画像

Seiho - IF YOU (feat.KID FRESINO) 和訳

Love for ya
君への想いを

If I put it in my song
曲に込めたら

Leave bars for ya
君にバースを残すよ

やめたほうがいい


So, so sick, can I call you tonight? 少し喋ろう
ひどく苦しいから今夜電話してもいいかな?少し喋ろう


不透明なtalk quite freaky
      気味が悪いよ

手に写真機 見慣れた街から

異国の雰囲気 飛ばす視線


My love is just worth a few cents?
僕の愛はたった数セントの価値しかない?

Are you in other Benz?
他のベンツに載っているの?

I meant to lie to ya if I pose
僕がポーズを取るなら君に嘘をつくつもりだった

Of course every verse to ya
もちろん全てのバースは君のために

Is not true no
真実ではない

So, so cold, but the clock ain't frozen
寒すぎる、でも時計は止まったりしない

Is he your boyfriend?
あいつは君の彼氏?

When do you think about me ?
いつ僕のことが頭に浮かぶんだ?

The anniversary
記念日、

You might not care about it
君は気にしないかもね

I get lucky cause they'll never get it
僕はラッキーだよ、彼らは絶対にそれを手にしない

誰もが耳を澄ましてる放送

思惑通りにするのがtokyo


Last week I gave her one last kiss
先週最後に君とキスをした

And I gave you same old thing
そしてお決まりのものを君に捧げたよ

Not difficult I just tap in
難しくない、叩き込むだけさ

Be aware it's the same old thing
同じことの繰り返し

Stargaze in circuit
サーキットで星を眺めよう

Ya complain of my hobby
僕の趣味に文句を言う

Play some Alicia Keys
アリシアキーズをかけよう


I'ma put pressure
僕はここにいるつもりだ

how you feel?
どんな気持ちだ?

If you, if you

If you, you

If you, you

I got to start this shit over again
もう一度やり直したい


Is that real talk?
ほんとの話?

I'm boutta start to role play
僕はロールプレイを始めるよ(boutta=about to)

You're the real, tho
君は本物だよ,でも

開いたままの戸


今も待つ金土日、次の年も

ここに来世紀もいるmy sequenceと
         
僕の順番

Grammy who won it?
グラミー賞は誰のもの?

ジャンルな色事

Lean outta window
窓から身を乗り出して

タイムをかけると


She said "I need 3 seconds to forget you, bae"
彼女は"君を忘れるのに3秒必要よ"といった

Still fuck around
それでもやりまくる

もう元に戻せないほど傷つける

背には既に背負う


Cross stop missing
クロスストップはどこへ

目には目を 手には手を

It is ticking
時を刻んでいく

DJsがあおるhard liquor i take it
DJ達が強いリキュールを煽って僕はそれを飲む

This room is vacant
この部屋には誰もいない

If I got a low, low
リズムをゆっくりとしたら、

MA like no, no
いや、
(うまく訳せませんでした。MAはmulti audio(音の最終仕上げ)のことを表しているのかな、)

What should I go for?
どうしたらいいんだ

Annoy like *popo
警察等のようにイライラする

*popoに関して
1980年代、カリフォルニア州警察の警官の胸に PO(Police Officer)の表示があり、2人1組で任務に当たっていた為このような訳をしています。


立ちこめる smellはあまく危険
     
香り

満たされた時の心が知りてえ


Last week I gave her one last kiss
先週最後に君とキスをした

And I gave you same old thing
そしてお決まりのものを君に捧げたよ

Not difficult I just tap in
難しくない、叩き込むだけさ

Be aware it's the same old thing
同じことの繰り返し

Stargaze in circuit
サーキットで星を眺めよう

Ya complain of my hobby
僕の趣味に文句を言う

Play some Alicia Keys
アリシアキーズをかけよう


Last week I gave her one last kiss
先週最後に君とキスをした

And I gave you same old thing
そしてお決まりのものを君に捧げたよ

Not difficult I just tap in
難しくない、叩き込むだけさ

Be aware it's the same old thing
同じことの繰り返し

Stargaze in circuit
サーキットで星を眺めよう

Ya complain of my hobby
僕の趣味に文句を言う

Play some Alicia Keys
アリシアキーズをかけよう

I'ma put pressure
僕はここにいるつもりだ

how you feel?
どんな気持ちだ?


If you, if you

If you, you

If you, you

I got to start this shit over again
もう一度やり直したい



If you, if you

If you, if you

If you, if you

If you, if you


If you, if you

If you, if you

If you, if you

If you

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?