見出し画像

Asshole(くそったれ) Lyrics

Ever, have you ever fallen in love with someone?
ハーイ、誰かと恋に落ちたことはある?もしくはスーパーのシリアルの値段は知ってる?
Get real, this is not a game to play.
冗談言ってるつもりないんだけど、真面目に考える頭はある?
I want you to cry for me both night and day.
本当は朝から晩まで私のために泣いてほしいのよ

Asshole, Asshole
くそったれ、クソ野郎マジで
Asshole, Asshole
クソだな、くそったれだ
I'll call you an asshole unless you quit your job.
俺はお前がそのふざけた椅子から降りるまでお前をくそったれ呼ばわりすることに決めています
Frozen tide came in soon went out.
凍てつくうしおが何度も寄せては引いて全てを奪い去っていく
Don't take my pleasure.
もう渡せるものなんか何もないのに
I'll call you an asshole unless you quit your job.
俺はお前がそのふざけた椅子から降りるまでお前をくそったれ呼ばわりすることに決めてますが
Keep in touch if you need.
必要とあれば相談してください

Ever, have you ever fallen in love with someone?
ハーイ、誰かと恋に落ちたことはある?もしくは安い飯ほど太るってこと知ってる?
Dramamine, do you ever keep your feet moving for anybody?
ねえドラマミン、普段人のゲロゲロ止めてばっかりだけど、君自身は誰かの為に動き続けたことあるのかい?

Asshole, Asshole
クソです、マジでクソ
Asshole, Assholeくそったれだらけ、クソ野郎まみれ
I'll call you an asshole unless you quit your job.
俺はお前らがそのふざけた椅子から降りるまでお前らをくそったれ呼ばわりすることに決めています
Frozen tide came in soon went out.
凍てつくうしおが何度も寄せては引いて全てを奪い去っていく
Don't take my pleasure.
もう渡せるものなんか何もないのに
I'll call you an asshole at heart even though you are miles apart ,though anyone allows.
俺はお前がどんなに遠くに行ってしまっても、他の誰がお前を許したとしても、心の底からお前のことをくそったれと呼び続けることに決めてます
The picture of my life.
そういう人生、私は

Something tries to let me know by haunting all my dreams for real, but I can feel no senses on my back.
誰かが夢枕に立って、真剣な顔で何か伝えようとしてくるんだけど、俺そういうの疎くてあんまりわかんなくて
I just try to recognize what happened to me in my life.
だから自分の人生に何が起きているのかっていうことを自分なりに真面目に考えてみたんだけど、
Maybe it's not such a tragedy so I was like ah~~😇 fuck the shit.
考えれば考えるほど、なんか意外に悪いことばっかりじゃないかもなって思えてきてね。だから俺的には、あ〜〜知るかボケ😇って感じになっちゃったのでもう一回寝ました

Deep down l wanna leave before you leave.
本当は誰よりも先にいなくなっちゃおうと思う気持ちもあるんだよ
Deep down the way we are will be under trees.
答えはいつも隠れてるからね



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?