見出し画像

シーズン4 予告編

The first trailer for ‘WESTWORLD’ Season 4 has been released.

Lou Leed ルー・リード (1942-2013) あまりにも有名で偉大な曲。予告編ポイントで使われている箇所(太字)。

Just a perfect day Drink Sangria in the park
公園でサングリアを飲むだけの ただただ完璧な一日だ

And then later When it gets dark, we go home
そして、その後 辺りが暗くなって、僕たちは家路に着く

Just a perfect day Feed animals in the zoo
動物園で、動物達にエサをあげるだけの ただただ完璧な一日

Then later A movie, too, and then home
それから映画でも観て、そして家に帰る

Oh, it's such a perfect day
あぁ、なんて完璧な一日なんだろう

I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
そんな完璧な一日を
君と一緒に過ごすことができて僕はとても嬉しいよ

You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
君は僕をかろうじて生かしてくれている
君は僕をかろうじて生かしてくれている

Just a perfect day
ただただ完璧な一日

Problems all left alone
問題はすべて置き去りにして

Weekenders on our own
It's such fun
僕たちだけの、週末の楽しみなんだ

Just a perfect day
ただただ完璧な一日

You made me forget myself
君は僕が何者であるかを忘れさせてくれる

I thought I was Someone else, someone good
なんだか自分が、誰か別の善良な人間のように思えたよ

Oh, it's such a perfect day
あぁ、なんて完璧な一日なんだろう

I'm glad I spent it with you Oh, such a perfect day
そんな完璧な一日を
君と一緒に過ごすことができて僕はとても嬉しいよ


You just keep me hanging on
君は僕をかろうじて生かしてくれている

You're going to reap just what you sow
自分の蒔いた種は すべて刈り取らなくてはいけない
You're going to reap just what you sow
自分の蒔いた種は すべて刈り取らなくてはいけない~♪



ではまた。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?