見出し画像

Lunch boxes for my kids 娘2人のお弁当

Good evening!
It was the last day for me to cook lunch boxes for my 2 kids this year. This  January, I promised my wife to cook it every Tuesday and Thursday even though I was worried if I could keep the promise. I made sandwiches most of the time because easy to cook them as well as my kids' favorites.

こんばんは!
2人の子供のお弁当作りは今年最後の日でした。 今年の 1 月、約束を守れるか心配でしたが、毎週火曜と木曜にお弁当を作ると妻に約束しました。私はほとんどの場合サンドイッチを作りました。子供たちのお気に入りであり、簡単に調理できるからです。

The last lunch boxes for my kids this year

I cooked 4 sandwiches for each today as a token of gratitude that my kids usually ate all of them although I usually make 3 sandwiches for each. It wasn’t until I started lunch boxes that I could understand my wife's worries about the menu. Also, I have come to realize that what my kids eat all of the lunch boxes I made makes me so happy.

いつもはサンドイッチを 3 つずつ作るのですが、今日は、子供たちがいつも全部食べてくれたことに感謝の印として、サンドイッチを 4 つずつ作りました。 お弁当を作るようになって初めて、妻の献立に対する悩みが理解できたように思います。また、私が作ったお弁当を子供たちが食べてくれるのは、とても嬉しいことだと実感しています。

I usually make 3 sandwiches for each.

If my kids and wife want me to cook for them, I will keep doing so next year! 
Thank you for reading,
David

もし、娘2人と妻が私に引き続きランチを作ってほしいのであれば、来年も続けます!
 読んでくれてありがとう、
デビッド

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?