見出し画像

Potato is so cute. ポテトはかわいいです。

Potato, who is a toy poodle, came to our house 2 years ago. He is always welcoming me when I come close to him. I tried to take a picture of his cute face, but  it was impossible for me because he got excited and tried to lick my mobile as you can see the above photo. 
His toy finally made me take photo of him. 

2年前に我が家にやってきたトイプードルのポテト。私が彼に近づくと、彼はいつも私を歓迎してくれます。可愛い顔を撮ろうとしたのですが、上の写真のように興奮して携帯を舐めようとしたので無理でした。
彼のおもちゃはついに私に彼の写真を撮らせました。

Potato

He is my first pet. Before he joined my family, I thought it was weird to talk to a dog because dogs cannot talk of course. However, I started to chit-chat with Potato as soon as I made friends with him. I tell him everything my life because he always accept all the topics I offer.

彼は私の初めてのペットです。彼が私の家族に加わる前は、犬はもちろん話せないので、犬と話すのことは変だと思っていました。 しかし、ポテトと仲良くなるとすぐに雑談をするようになりました。 彼はいつも私が提供するすべてのトピックを受け入れるので、私は彼に私の人生のすべてを話します。

Taking a walk with Potato

I have come to be more kind to my family than before because he is always kind to me.

Thank you for reading,
David

彼がいつも私に親切にしてくれるので、私は以前より家族に優しくなりました。

読んでくれてありがとう。
ディビッド

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?