見出し画像

ヨハンと恋人エリーザベト

ブルックナーは音楽家でした。彼はオーケストラの指揮者として有名でしたが、自分の作曲した交響曲はあまり評価されませんでした。彼は自分の音楽に対する理解者を求めていましたが、なかなか見つかりませんでした。

ある日、彼はヨハンという若いヴァイオリニストに出会いました。ヨハンはブルックナーの交響曲に感動し、彼に敬意と憧れを抱きました。ブルックナーもヨハンの才能と情熱に惹かれ、彼を弟子として迎えました。二人は音楽を通じて深い絆を築きました。

やがて、ブルックナーはヨハンの恋人であるエリーザベトとも知り合いました。エリーザベトは美しく優しい女性でしたが、重い病に苦しんでいました。彼女はヨハンの音楽を愛し、彼の夢を応援していました。ブルックナーはエリーザベトの純真さと勇気に感動し、彼女にも友情と尊敬の念を抱きました。

ブルックナーはヨハンとエリーザベトの幸せを願い、彼らのために交響曲を作曲しました。それは彼の最高傑作でした。彼はその交響曲をヨハンに贈り、彼に初演を任せました。ヨハンは喜んで受け入れ、エリーザベトにも聴かせることを約束しました。

しかし、初演の日が近づくと、エリーザベトの病状は悪化しました。彼女はヨハンに会いたいと言いましたが、ヨハンは練習に忙しく、なかなか時間が取れませんでした。エリーザベトは寂しくて悲しくて、涙を流しました。

初演の日、ヨハンは舞台に立ちました。彼はエリーザベトの姿を探しましたが、見つけることができませんでした。彼は心配しましたが、ブルックナーの交響曲を演奏することを決心しました。彼はヴァイオリンを弾き始めました。彼の音楽は美しくて力強くて、聴衆を魅了しました。

その頃、エリーザベトは病院のベッドで息を引き取りました。彼女はヨハンの音楽を聴くことができませんでした。彼女はヨハンに最後のメッセージを残しました。「私はあなたの音楽を愛しています。あなたの夢を叶えてください。私はあなたとブルックナーのことを忘れません。」

ヨハンは交響曲を終えました。彼は拍手を受けましたが、彼はエリーザベトのことを思いました。彼は病院に急いで行きましたが、彼女はもういませんでした。彼は彼女のメッセージを読み、涙を流しました。

ブルックナーはヨハンとエリーザベトの悲劇を知り、心を痛めました。彼は彼らのために祈り、彼らの魂を慰めるために音楽を奏でました。彼は彼らのことを忘れませんでした。

Johan and his girlfriend Elisabeth

Bruckner was a musician. Although he was famous as an orchestra conductor, his own symphonies were not well-received. He was looking for someone who understood his music, but he was having trouble finding one.

One day he met a young violinist named Johan. Johann was moved by Bruckner's symphonies and had respect and admiration for him. Bruckner was also attracted to Johann's talent and passion and took him on as his pupil. The two formed a deep bond through music.

Eventually, Bruckner also met Elisabeth, Johann's girlfriend. Elisabeth was a beautiful and kind woman, but she suffered from a serious illness. She loved Johan's music and supported his dreams. Bruckner was moved by Elisabeth's innocence and her courage, and he also had a sense of friendship and respect for her.

Bruckner wished Johann and Elisabeth happiness and composed a symphony for them. It was his masterpiece. He gave the symphony to Johann and entrusted him with its premiere. Johann happily accepted and promised to let Elisabeth listen to it as well.

However, as the premiere date approached, Elisabeth's condition worsened. She wanted to meet Johan, but he was busy practicing and couldn't find time. Elisabeth was lonely and sad, and she wept.

On the day of the premiere, Johan was on stage. He looked for Elisabeth, but could not find her. Although he was worried, he decided to play Bruckner's symphony. He started playing the violin. His music was beautiful and powerful, captivating the audience.

Meanwhile, Elisabeth took her last breath in her hospital bed. She couldn't listen to Johan's music. She left Johan his last message. "I love your music. Please make your dreams come true. I will never forget you and Bruckner."

Johan finished the symphony. He received applause, but he thought of Elisabeth. He rushed to the hospital, but she was gone. He read her message and brought her to tears.

When Bruckner learned of Johann and Elisabeth's tragedy, he was heartbroken. He prayed for them and played music to comfort their souls. He did not forget them.

よろしければサポートお願いします! いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!