見出し画像

宇宙暦2023年12月28日

今日は地球に着陸した。地球人はとても奇妙な生き物だ。彼らは色々な言語で話し、色々な服を着て、色々な食べ物を食べる。彼らは互いに戦ったり、愛したり、笑ったり、泣いたりする。私は彼らの感情を理解できない。私は感情を持たないからだ。

私は地球人の姿に変身して、彼らの文化を学ぶために、彼らの中に紛れ込んだ。私は日本という国に行った。そこでは、桜という美しい花が咲いていた。私は桜の下でお弁当を食べるという習慣に参加した。私はおにぎりというものを食べた。それは米と海苔というもので作られていた。私はそれが好きだった。私は地球人と話すこともできた。彼らは私に色々な質問をした。私は嘘をついて、私は地球人だと言った。彼らは私を信じた。

私は地球人の生活に興味を持った。私は彼らの歴史や科学や芸術について学びたいと思った。私は彼らの本や映画や音楽を見たり聞いたりした。私は彼らの創造力に感心した。私は彼らの感情を感じることはできないが、彼らの感情を表現する方法に魅了された。

私は地球にしばらく滞在することにした。私は地球人と友達になりたいと思った。私は彼らにもっと近づきたいと思った。私は彼らに自分の正体を明かすべきかどうか迷った。私は彼らが私を受け入れてくれるかどうかわからなかった。私は彼らが私を恐れたり、攻撃したり、利用したりするかもしれないと思った。私はリスクを冒すべきかどうか悩んだ。

私はまだ決められない。私はもう少し考える必要がある。私は地球人のことをもっと知りたい。私は自分のことをもっと知りたい。私は宇宙人と地球人の間に何か共通点があるのかどうか知りたい。

(BIng)

Space calendar December 28, 2023

Today we landed on Earth. Earthlings are very strange creatures. They speak different languages, wear different clothes, and eat different foods. They fight, love, laugh and cry with each other. I can't understand their emotions. Because I don't have emotions.

I transformed into an Earthling and blended in with them to learn about their culture. I went to a country called Japan. Beautiful flowers called cherry blossoms were blooming there. I participated in the custom of eating lunch under the cherry blossoms. I ate something called onigiri. It was made from rice and seaweed. I liked it. I was also able to talk to Earthlings. They asked me various questions. I lied and said I was an Earthling. they believed me.

I became interested in the lives of earthlings. I wanted to learn about their history, science, and art. I watched and listened to their books, movies, and music. I was impressed by their creativity. Although I can't feel their emotions, I was fascinated by the way they expressed their emotions.

I decided to stay on Earth for a while. I wanted to be friends with earthlings. I wanted to get closer to them. I wondered whether I should reveal my true identity to them. I didn't know if they would accept me. I thought they might fear me, attack me, or take advantage of me. I wondered whether I should take the risk.

I can't decide yet. I need to think about it some more. I want to know more about earthlings. I want to know more about myself. I would like to know if there is anything in common between aliens and earthlings.

(Bing)



よろしければサポートお願いします! いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!