見出し画像

過去に所有していたRX-7

私は今までにRX-7を5台乗り継ぎました!!

いまの赤に乗る前に乗っていたのは外装フルノーマルの青です。

Before I got into my current red one, I was driving a blue one with a fully stock exterior.

トータルカーサービスブラストさんにて購入しました。
1年も乗らずに手放してしまいましたが格好良いFDでした。色は純正色でイノセントブルーマイカでパールが
いま見ても綺麗です!!

I bought it at Total Car Service Blast and it was a nice looking fd that I gave away after less than a year of driving it. The color is Innocent Blue Mica and the pearl color is beautiful even now!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?