見出し画像

塗装仕上がりましたPart6


いよいよRE雨宮様ボンネット雨避けカバー
スリークライトFRPモノコックが
塗り上がりました!!この眺め絶景です。

Finally, RE Amemiya's hood rain shelter cover sleek light FRP monocoque has been painted! This view is spectacular.

自分の車ですがめちゃくちゃ格好良くなりました!!
惚れ直しました。
あとはミラーぐらしか外装は
雨さんに変える所がありません。

It's my car and it looks so much better! I fell in love with it all over again. The only other thing I need to change is the mirrors, but there is no place to change the exterior for Mr. Rain!

こうしてみるとスリークライトアクリルカバーもボディと同色ありかも?と思いました。
Part7へ続く!!

In this way, I wondered if the sleek light acrylic cover could be the same color as the body. Continue to Part7!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?