見出し画像

第61話「時を超えた絆: 未来へと受け継がれる平和の物語」シーズン3〜オズ物語〜

オズの国は、新しい章を迎えるにあたり、その風土はかつてないほどの変貌を遂げていきました。ニューワールドやフォートビルとの交流が日増しに盛んになり、多くの人間がこの新しい時代の波に乗って、オズの美しい大地へと移り住んできました。彼らは、オズの豊かな自然と心温まる文化に魅了され、新たな家としてこの地を深く愛しました。

その一方で、オズの原住民である鬼族、獣族、羽族は、森の奥深くで穏やかに生活を続けていました。人間たちとの間には和平が築かれ、共にこの国を豊かにするために助け合いました。しかし、時が流れるにつれ、彼らの存在は徐々に伝説となり、彼らの英雄的な行動や深い友情の話は、神話として語り継がれるようになりました。

子どもたちは、夜空の下、星に照らされながら祖父母からこの神話を聞き、心躍らせました。彼らにとって、森の深くに住む鬼族や獣族、そして空を舞う羽族の話は、夢と魔法の世界を象徴する物語でした。オズの大地は、人々の手によって育まれ、様々な生き物たちによって守られている、真の平和と調和の象徴へと変わりました。

こうして、オズは世界が変わりゆく中で、新しい時代の幕開けを迎える準備が整えられました。人々と生き物たちの間で築かれた絆は、永遠のものとなり、時を超えて未来へと受け継がれていくのでした。

オズ物語 終わり

Episode 61 "Bonds Beyond Time: The Tale of Peace Passed Down to the Future" Season 3—The Oz Story—

Oz was entering a new chapter, and man, did it change like never before. With more and more people from places like New World and Fortville mingling, lots of folks started moving to the beautiful lands of Oz, totally charmed by its rich nature and the heartwarming culture, making it their new home.

Meanwhile, the original inhabitants of Oz – the demons, beasts, and bird tribes – continued living peacefully deep in the forests. They had a truce with the humans and worked together to enrich their land. But as time passed, their presence slowly turned into legends, and their heroic deeds and deep friendships became the stuff of myths.

Kids would listen to these myths under the starlit sky, told by their grandparents, and get totally thrilled. To them, the tales of the demon, beast, and bird tribes living deep in the woods or flying high in the sky symbolized a world of dreams and magic. Oz transformed into a true symbol of peace and harmony, nurtured by people and protected by various creatures.

And so, as the world kept changing, Oz was ready to kick off a new era. The bonds formed between people and creatures became eternal, destined to be passed on through time into the future.

"The Story of Oz" ends.

百鬼夜行

https://opensea.io/collection/hyakki-yako-3

ワンダーシークレットクラブ

WONDERSECRETCLUB - Collection | OpenSea
https://www.wondersecretclub.com/index.html

MEGURUの航海日記

https://note.com/meguru_824337/n/n775c0c0909e3?sub_rt=share_pw

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?