見出し画像

チャーリー・ウォード&シェラによる「RVアップデート」、1月2日

キャットアップデート:

チャーリー・ウォードとQストームライダーが幸せな祝福された新年に私たちを打ち上げます‼️

ベルトを締めて❗️

[抜粋]:

チャーリー・ウォードがまたやった!彼は幸せなエキサイティングな[最終的に]新年に間に合うように私たちにそのようなハッピーニュースをもたらしました。

肯定的な通貨ニュースのすべての部分は、私たちが生涯の債務奴隷制からディープステートの血統銀行モンスターまで、完全な自由に近づいていることを意味し、それは常にお祝いの原因です。チャーリーのサタデーインサイダーのレポートには、まさにそのようなニュースがありました!

10:40  教えてよ、今朝は会話を聞いたよ
ウェルズ・ファーゴの銀行員を持つ女性の録音:

52:36  なんとかこの音声録音を見つけました。
私はそれをすべてプレイしません、私は最初のビットをプレイするだけです:
これは彼女の会話について話し合っている女性です
ウェルズ・ファーゴの支店長と

レコーディング
52:43 質問
「あなたは銀行との約束があります
今週、それとも来週?

レディ
さて...私は(私の支店長)に電話しました
そして、彼女はスクリーンレートがあると言った
しかし、彼らは何もすることを許されていません。
私は尋ねました、あなたはスクリーンレートを伝えることができますか?

彼女は「トラブルに巻き込まれたくない」と言った。
私はそれでいいと言った。
もし私が尋ねるなら、ボリバルのスクリーンレートはありますか?

彼女は「はい、そうです」と言いました。
私は言った、あなたは2008年と2009年のZIM債券レートを持っていますか?

彼女は「はい、そうです」と言いました。
私はリストを降りた。ドン、ディナールを持っています。
彼らは[ハンガリー]ペンゴを持っていません。
彼らはそこで債券を扱わないかもしれない。

チャーリー

彼らが入るので、私はそこでそれを止めるつもりです
そこにはたくさんのものがあります。
そのメッセージの重要な点は
彼女はその質問をしました
「画面に料金が表示されていますか?」

金利が銀行の画面にある場合
その後、銀行は何が起こるかをすでに知っています。
私たちはしばらくの間それを知っていました
特定の国の特定の銀行で。
そして、彼らがディナール、ドンのレートについて話したとき、
まあ、すでに料金を聞いた人もいます
私はその道を行きたくない
しかし、この記録のレート
私たちが思っていたよりもはるかに優れています。
しかし、金利は現在、アメリカの銀行にあります。
私は彼らが1年前に他の国でスクリーンに映っていることを知っていました
しかし今、彼らはアメリカのスクリーンに映っています
だから、物事は舞台裏で起こっています。
現時点では、この段階を経るにつれて
落ち着いて、興奮しないで、上下にジャンプしないで、
→すべてが手元にあります←私たちは今、すべての証拠を持っています。

あなたが正しい周波数にいるとき、あなたはそれを手に入れるでしょう。
あなたがより低い周波数にいるなら、あなたは行くでしょう、
「死にかけている人がいます、この人がいます、私たちはメッドベッドが必要です。」
神のタイミングは完璧です!!
あなたは適切なタイミングでそれを手に入れるでしょう!

チェラ

57:00 言われたことを共有したい。
バックスクリーン料金を尋ねることは違法です。
スクリーンレートは、あなたが得ようとしているものです
銀行家があなたに見せなければならないもの
そして、あなたはそのレートを得るでしょう。
バックスクリーンレートを求めるのはマネーロンダリングだと言われました。

あなたは求めてはいけないものを求めている
そして、私がそう言う「これらの電話」を聞くと
私は考えています、私が予言について話していたのを覚えていますか
たくさんの人がいるだろうと言った女の子
それは貪欲のために交換されることはありません。
バックスクリーンレートを求めるのはGREEDです。
スクリーンレートは、あなたが得ようとしているものです
誰もが得るもの。

チャーリー

58:45 私は2、3年前に言った、もし彼らが私に少量をくれたら
やるべき仕事が少しあります。
彼らが私に多額をくれるなら、私はやるべきことがたくさんあります。
彼らが私にくれるものは何でも、私は彼らが私にくれたものを使います。
私はこれ以上要求しません。
私に与えられたものを取る
そして、神に私に何をしてほしいのか尋ねてください。

チャーリーとシェラ、ありがとう。

2024年は人類の歴史の中で他に類を見ない年になるだろうということに疑いの余地はありません。本当に最高のものは本当に来る。

信じてください。銀行に預かってください。世界を救うためのこの天才61年計画とそれを実行するマスターウォリアーを信頼してください。彼らは神であり続けています。


Kat update: Charlie Ward and Q The Storm Rider Launch Us Into A Happy Blessed New Year! Buckle up!

[Excerpts]:

Charlie Ward has done it again! He’s brought us such Happy News in time for a Happy Exciting [Finally] New Year.

Every piece of positive currency news means we’re closer to TOTAL FREEDOM from lifelong debt slavery to the deep state bloodline banking monsters and that is always cause for CELEBRATION. Charlie’s Saturday Insider’s report had just such a piece of news!

10:40 Tell you what—I’ve listened to a conversation this morning
of a recording of a women with a bank officer with Wells Fargo:

52:36 I’ve just managed to find this voice recording.
I won’t play it all I’ll just play the first bit:
This is a woman discussing her conversation
with a Wells Fargo branch manager

RECORDING
52:43 Question
“You got an appointment with your bank
this week or next week?
Lady
Well… I called (my branch manager)
& SHE SAID THEY HAVE SCREEN RATES
BUT THEY’RE NOT ALLOWED TO DO ANYTHING.
I asked, are you allowed to tell the screen rates?
She said, I don’t want to be in any trouble.
I said that’s fine.
If I were to ask, do you have a Bolivar screen rate?
She said, yes we do.
I said, do you have a ZIM bond rate from 2008 & 2009?
She said, yes I do.
I went down the list. The have Dong, Dinar.
They don’t have [Hungarian] Pengo,
they may not handle the bonds there..”

Charlie
I’m going to stop it there because they go into
a lot of stuff there.
The critical thing of that message was
she asked the question
“DO YOU HAVE THE RATES ON THE SCREEN?”


If the rates are on the banking screen
then the bank knows ALREADY what’s going to happen.
We’ve known that for a while
in certain banks in certain countries.
And when they talked about the rates of the Dinar, Dong,
well, some people have already heard the rates
I don’t want to go down that road
but the rates on this recording
are far better than we ever thought they were.
BUT THE RATES ARE NOW IN THE BANKS IN AMERICA.
I knew they were on screens in other countries a year ago
BUT NOW THEY’RE ON THE SCREENS IN AMERICA
so things are happening behind-the-scenes..
As we go through this stage at the moment
JUST STAY CALM, DON’T GET EXCITED, DON’T JUMP UP & DOWN,
→EVERYTHING’S IN HAND← We now have all the EVIDENCE.

When you’re on the right Frequency you’ll get it.
If you’re on a lower frequency you’ll go,
“There’s people dying, there’s people this, we need a Med Bed.”
GOD’S TIMING IS PERFECT!!
YOU’LL GET IT AT THE RIGHT TIME!

Chella
57:00 I want to share something that I was told..
ASKING FOR BACK SCREEN RATES IS ILLEGAL.
The Screen Rate is what you’re going to get
what the banker’s will have to show you
& you’re going to get that rate.
I was told that asking for a back screen rate is money laundering.


You’re asking for something you should not be asking for
& when I hear “these calls” that say that
I’m thinking, remember me talking about the prophecy
& the girl that said there’s gonna be a lot of people
that are NOT going to get exchanged BECAUSE OF GREED.
Asking for a back screen rate is GREED.
The Screen Rate is what you’re going to get
WHAT EVERYBODY’S GOING TO GET.

Charlie
58:45  I said 2 or 3 years ago, if they give me a small amount
I’ve got a little amount of work to do.
If they give me a large amount I’ve got a lot of work to do.
WHATEVER THEY GIVE ME I will use what they give me.
I won’t be asking for more.
TAKE WHAT IS GIVEN TO ME
& THEN ASK GOD WHAT HE WANTS ME TO DO WITH IT.

Thank you Charlie & Chella.

There is zero doubt in my mind, that 2024 is going to be a year unlike any other in the history of Humanity. Truly The Best Is Truly To Come.

BELIEVE IT. BANK ON IT. Trust This GENIUS 61-year Plan to Save The World and the master warriors carrying it out. They’ve been & continue to be Divine.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?