見出し画像

[地震戦争] ディープステートはすでにテスト中

Kat istheSea3より

😻カリフォルニア人として、私は深く心配しています
Q ストームライダーのレポート:

💥💥💥「[地震戦争]
...ディープステートはすでにテスト中です
米国最大の地震を引き起こす歴史
カナダからカリフォルニアまでの西海岸を下って
メキシコへ」💥💥

カリフォルニア人として、私は生涯ディープステートの攻撃の下で生きてきました。
無限の干ばつ、山火事、土砂崩れ、洪水、地震など。

なぜCAへの絶え間ない攻撃なのですか?

CAは光に満ちているからです。「ゴールデン」ステート。
LIGHT vortexesとLIGHTポータル。

どこが安全ですか?
闇の勢力は最悪の武器を解き放ちたい
Wコーストでは、光の力はより強力です
そして、私は私の州と仲間のカリフォルニア人のために私の光を保持します
私がいる場所👊🌟🍊

「日本は一連の強力な地震に見舞われました
建物を倒し、津波警報を巻き起こす。
マグニチュード7.6の地震が最も強かった
元旦の一連のショックで、
道路や建物に損害を与えた。


😻 As a Californian I’m deeply concerned by
Q The Storm Rider’s report:

💥💥💥“[ Earthquake WARS]
…THE DEEP STATE IS ALREADY TESTING
TO CREATE THE BIGGEST EARTHQUAKES IN U.S. HISTORY
DOWN THE WEST COAST FROM CANADA TO CALIFORNIA
TO MEXICO” 💥💥💥

As a Californian I’ve lived under Deep State attacks ALL MY LIFE:
ENDLESS droughts, wildfires, mudslides, floods, earthquakes, etc.

Why the constant attacks on CA?

Because CA is full of LIGHT. The 'Golden' State.
LIGHT vortexes & LIGHT portals.

WHERE IS SAFER?
The forces of darkness want to unleash their worst weapons
on the W Coast but the FORCES OF LIGHT are more powerful
& I will hold my LIGHT for my state & fellow Californians
right where I am 👊🌟🍊

“Japan has been rocked by a series of powerful earthquakes
bringing down buildings & sparking tsunami warnings.
A magnitude 7.6 quake was the strongest
in a series of shocks on New Year's Day,
which caused damage to roads & buildings.”
@ 9newsAUS

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?