見出し画像

ディープステートの衝撃


キャット・イズ・ザ・シー3
 @katisthesea3

GorillaB 369が彼の出版物に応えて
私は WhipLash347 でこれを見て
、さまざまなパトリオットの多くの「暴言」を読み、
私が投稿したものをバッシングする多くの返信を受け取りました。真実は、QTeam がクレジットをロールバックするまで、誰が何なのかはわかりません📽️🎞️

Juan O Savin は、インテリジェンスの仕事では、他のチームを納得させる必要があると説明しました。それで—白、黒、または灰色の帽子は誰ですか? 二重、三重、四重のエージェントは誰ですか? 女性またはフリップをしている男性は誰ですか? ブラックハットをホワイトハットに裏切り、再びブラックハットになるだけで、実際にはブラックハットである説得力のあるホワイトハットは誰ですか? Qの映画で誰がどの役を演じているかはわかりません。Q ストームライダーは何人かのエージェントを指摘しました:

マスク、ドーシー、フリン。
ロジャーズ提督
が実際にホワイトハットであることを明らかにしたとき、ディープステートに衝撃を与えたことを私たちは知っています。

だから私は誰も判断しません。
私は使用できる情報を取り、残りを残し、 We The People と FREEDOM のために命を賭けているすべての人
に非常に感謝して
います
🙏


I've seen this on WhipLash347
& have read many "debunkings" of various Patriots
& received MANY replies bashing those I post.

THE TRUTH IS WE DON'T KNOW WHO IS A WHAT
until QTeam rolls the credits 📽️🎞️

Juan O Savin has explained that in Intelligence work
you have to be CONVINCING to the other team.

So — who is a White, Black or Gray hat?
Who is a double-triple-quadruple agent?
Who is a man playing a woman or the flip?
Who is a convincing White Hat who is really a Black Hat
betraying the Black Hats to the White Hats
only to become a Black Hat again?

WE HAVE NO IDEA
who is playing what part in Q’s movie.

Q The Storm Rider has pointed out a few agents:
Musk, Dorsey & Flynn.
We know Admiral Rogers shocked the deep state
when he revealed that he was actually a White Hat.

So I don't judge ANYONE.
I take the information I can use & leave the rest
& am very grateful to ALL
who are putting their LIVES on the line
for We The People & FREEDOM 🙏

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?