見出し画像

ビデオ、CGI、ボディダブルズ


Kat istheSea3
 @KatistheSea3

ママティー😎お待たせしました。

"多くの敵がいる
これが最後かもしれない
しばらくの間、私に会うのは
金持ちの敵が大勢いる。
彼らは私がやっていることに満足していない。
しかし、私にはチャンスは一度きりしかない。
他の大統領は、私と同じことはできないだろう。
🦅トランプ大統領、8-6-20

私たちが最後に実際のポタスを見たのはいつですか?
実際のポタスを見たのは?私たちが見ることができるのは
ビデオ、CGI、ボディダブルズなど。
ジーン・デコードは言った。
"エリートは何千年も前からクローンを使っている。
特に'王族'は。

ポタスがシャイアン・マウントで過ごしていることを示唆する。
しかし、私は彼がタイムトラベラーであると信じています。

私は、ポタスとJRがかくれんぼをしていると考えるのが好きです。
かくれんぼをしている
タイムラインと次元の中で
& 完全にモンスターをマインドブロウしている!😹🪐🌟

"ナナ "確認
ポタスはWHに戻らず
2020年以前に...
彼はどこに行ったのか分からないが、フアンはこう言っている。
ヴァルハラで人々を安全に保護すると言った。
どういう意味かわからない。
天使はここに@SirHuckleberry


Here ya go, Mama Tee 😎

"I have a lot of enemies out there
THIS MAY BE THE LAST TIME
YOU'LL SEE ME FOR A WHILE.
A lot of very very rich enemies.
They are not happy with what I'm doing.
But I figure WE HAVE ONE CHANCE TO DO IT
& no other President's gonna do what I do."
🦅 President Trump, 8-6-20

When was the last time we saw
actual POTUS? I believe we ONLY SEE
video, CGI, body doubles, etc.
Gene Decode said,
"The Elite have used clones for millennia.
Especially the 'royals'."

Suggest POTUS spends time in Cheyenne Mt.
but I believe he’s a Time Traveler.

I like to think of POTUS & JR
playing hide & seek
in Timelines & Dimensions
& totally mind-blowing the monsters! 😹🪐🌟

"Nana confirmed
POTUS never returned to the WH
well before 2020..
Idk where he went.. but Juan has said
they protect & hold ppl in safety in ValHalla.
No idea what he means."
Angels Here @SirHuckleberry

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?