見出し画像

ももと私 Peach and i

私は桃が好き。I like peach very much.

私は桃が大好き。 I love peach.

私は桃を作った彼が好き。
 I like him who made peaces.

彼はこの世から旅立った。
He is travelled this world.

彼が作ってくれた桃はもう食べられない。
I can't eat the peaches he made for me
anymore.

彼がくれたものは愛だった
What he gave me was love.

沢山の愛をありがとう
Thank you for a lot of love.

I'm sorry to hear about the loss.
May thay lest in piece.

英語を最近学び直して始めました。
文法は間違えていると思いますが、書きたくなりました。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?