やらないをやる、という選択肢。

On Day 34 

of my journey for self-discovery, 


I hoped that 

I write about not writing anything today. 


In other words, 


I said to myself that 

it is important to do nothing sometimes. 


However, I know that 

not always is better about that. 


Then, do I write anything tomorrow? 

It depends on tomorrow's myself. 


Doing something is ok. 

Doing nothing is also ok. 

It means that 

both is ok like so, no problem, hahaha. 


That's all today. 

Have a good dream. Thank you.



急がば回れ、って言うじゃない?


あ、でも、


善は急げ、とも言うじゃないって?



どっちでもええじゃない。


言ったもん勝ちでええじなない。



やるか、やらんか、

好きなほう選んで、あとは

ははは、と笑っとけばええじゃない。



そんな一日に今日はしてみました。

そんな一日に明日もしようかな。



いやいやいや、

何も書かないと言いつつ、

書いとるやないかい、ってなりました。


書くこと、楽しいね。おやすみ。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?