見出し画像

この世界は支配層の計画通りに動いている

【ジョン・D・ロックフェラーのフリーメーソンの信条から取られたテキスト】

私たちは彼らの人生を短くし、反対のふりをしながら彼らの心を弱くします。 私たちは科学技術の知識を微妙な方法で使用して、彼らが何が起こっているのかを決して見ないようにします。 軟質金属、老化促進剤、鎮静剤を食品や水、そして空気中に使用します。 彼らはどこを向いても毒に覆われます。


軟質金属は彼らの心を失います。 私たちは多くの資金から治療法を見つけることを約束しますが、それでも私たちは彼らにもっと毒を与えます。 化学毒は、偉大な俳優やミュージシャンによって提示された特定の衛生と美容製品が彼らの顔と体に永遠の若さをもたらすと信じている馬鹿の皮膚を通して吸収され、彼らの喉が渇いて空腹の口を通して、私たちは彼らの心とシステムを破壊します 内臓の。 再生。 ただし、彼らの子供は障害者として生まれ、変形しているため、この情報を非表示にします。


毒は彼らの周りのすべてのもの、彼らが飲むもの、食べるもの、呼吸するもの、そして身につけるものに隠されます。 彼らは遠くを見ることができるので、私たちは毒を配布するのに巧妙でなければなりません。 テレビで面白い写真や楽音を使って、毒が良いことを教えます。 それらを探している人は役に立ちます。 毒を押すためにそれらを登録します。


彼らは私たちの製品がフィルムで使用されているのを見て、彼らは彼らに慣れ、彼らの本当の効果を知ることは決してないでしょう。


彼らが出産するとき、私たちは彼らの子供たちの血に毒を注入し、私たちが彼らを助けていることを彼らに納得させます! 私たちは早く始めます、彼らの心が若いとき、私たちは子供たちが最も愛するもの、甘いもので彼らの子供たちをターゲットにします。


彼らの歯が腐ったとき、私たちは彼らの心を殺し、彼らの未来を盗む金属で彼らを満たします。 彼らの学習能力が影響を受けたとき、私たちは彼らを病気にし、他の病気を引き起こす薬を作りました。そのために私たちはさらに多くの薬を作ります。 私たちは、私たちの力によって、彼らを私たちの前で従順で弱くします。 彼らは落ち込んで、ゆっくりと肥満になり、助けを求めて私たちのところに来ると、私たちは彼らにもっと毒を与えます。


私たちはお金と物質的な商品に注意を向け、彼らが彼らの内なる自己と決して結びつかないようにします。 私たちは、彼らがすべての団結と決して一体にならないように、淫行、外部の喜び、ビデオゲームで彼らの気をそらします。 彼らの心は私たちのものであり、私たちが言うように彼らはそうするでしょう。 彼らが拒否した場合、私たちは彼らの生活の中で心を変える技術を実装する方法を見つけるでしょう。


私たちは恐怖を武器として使います。 私たちは彼らの政府を設立し、彼らの中に反対を確立します。 双方を所有します。 私たちは常に目標を隠しますが、計画を継続します。 彼らは私たちのために仕事をしてくれます、そして私たちは彼らの苦労から繁栄します。


私たちの家族は決して彼らの家族と混じり合うことはありません。 私たちの血は純粋でなければなりません(それがそうであるため)。 私達はします。


TEXT TAKEN FROM JOHN D. ROCKEFELLER MASONIC CREED –


 We will keep their lives short and their minds weak while pretending to do the opposite. We will use our knowledge of science and technology in subtle ways so that they never see what is happening. We will use soft metals, aging accelerators and sedatives in food and water as well as in the air. They will be covered in poisons wherever they turn.


 The soft metals will make them lose their minds. We will promise to find a cure from our many funds, and yet we will give them more poison. Chemical poisons will be absorbed through the skin of idiots who believe that certain hygiene and beauty products presented by great actors and musicians, will bring eternal youth to their faces and bodies, and through their thirsty and hungry mouths, we will destroy their minds and systems of internal organs. reproduction. However, their children will be born as disabled and deformed and we will hide this information.


 The poisons will be hidden in everything around them, in what they drink, eat, breathe and wear. We have to be ingenious in distributing the poisons because they can see far. We’ll teach them that poisons are good – with funny pictures and musical tones on TV. Those who are looking for them will be helpful. We’ll enroll them to push our poisons.


 They will see that our products are used in film and they will get used to them and will never know their true effect.


 When they give birth, we will inject poisons into the blood of their children and convince them that we are helping them! We will start earlier, when their minds are young, we will target their children with what children love most, sweet things.


 When their teeth decay, we will fill them with metals that will kill their minds and steal their future. When their ability to learn has been affected, we have created drugs that will make them sicker and cause them other illnesses, for which we will create even more drugs. We will make them docile and weak before us, by our power. They will grow depressed, slow and obese, and when they come to us for help, we will give them more poison.


 We will focus our attention on money and material goods so that they never connect with their inner self. We will distract them with fornication, external pleasures and video games, so that they are never one with the unity of all. Their minds will belong to us, and they will do as we say. If they refuse, we will find ways to implement technology that alters the mind in their lives.


 We will use fear as our weapon. We will establish their governments and we will establish opposition within them. We will own both sides. We will always hide our goal, but we will continue our plan. They will do the work for us, and we will prosper from their toil.


 Our families will never mix with theirs. Our blood must be pure (because it is). We will.



今日も皆さん、良い日をお過ごし下さい🍀


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?