【和訳】Lucid dreams/Juice WRLD



I still see your shadows in my room

Can't take back the love that I gave you

It's to the point where I love and I hate you

And I cannot change you, so I must replace you, oh

まだ俺の部屋に君が居るような気がするよ
君にあげた愛情を取り返さないとな
愛情と憎しみが混ざって、もうどうなってるかわからない
でも君を変える事なんて不可能だから、君の代わりを見つけなきゃな

Easier said than done, I thought you were the one

Listenin' to my heart instead of my head

You found another one, but I am the better one

I won't let you forget me

口で言うのは簡単だけど、君は俺の頭じゃなくて心を見てくれる
そんな人だと思ってたよ
君は新しい奴を見つけけど 俺の方がずっといい男だから、俺を忘れたりなんかさせないよ

I still see your shadows in my room

Can't take back the love that I gave you

It's to the point where I love and I hate you

And I cannot change you, so I must replace you, oh

まだ俺の部屋に君が居るような気がするよ
君にあげた愛情を取り返さないとな
愛情と憎しみが混ざって、もうどうなってるかわからない
でも君を変える事なんて不可能だから、君の代わりを見つけなきゃな

Easier said than done, I thought you were the one

Listening to my heart instead of my head

You found another one, but I am the better one

I won't let you forget me

口で言うのは簡単だけど、君は俺の頭じゃなくて心を見てくれる
そんな人だと思ってたよ
君は新しい奴を見つけけど 俺の方がずっといい男だから、俺を忘れたりなんかさせないよ

You left me falling and landing inside my grave

I know that you want me dead

I take prescriptions to make me feel a-okay

I know it's all in my head

闇に落ちて、そのまま死にそうな俺を振ったよな
分かるよ、俺にもう死んで欲しいんだろ
なんとかやってく為に、薬だって飲んだよ
妄想や空想ばかりずっとしているよ

I have these lucid dreams where I can't move a thing

Thinking of you in my bed

You were my everything

Thoughts of a wedding ring

Now I'm just better off dead (Uh, uh, uh)

指ひとつすら動かせない明晰夢に悩まされてる
ベッドでいつも君のことを考えて
君は俺の全てだったよ
結婚だって視野に入れてた
でも今は死んだ方がよっぽどマシだ

I'll do it over again

I didn't want it to end

I watch it blow in the wind

I should've listened to my friends

Leave this shit in the past, but I want it to last

You were made outta plastic, fake

何度だってこうやって繰り返すのが目に見えてるよ
君ずっと一緒に居たかったけど
もう流れに任せる事にしたよ
仲間の言うことを聞いとけばよかった
君との辛い事過去に置き去りにして忘れたいけど、完全に忘れるのは寂しいな
君はプラスチックで出来た偽善者だったってこと


I was tangled up in your drastic ways

Who knew evil girls had the prettiest face?

You gave me a heart that was full of mistakes

I gave you my heart and you made heartbreak

君みたいな恐ろしい女にすっかり絡まったけど
可愛い顔した君みたいな女の子がこんなに残酷だって知らなかったよ
君が俺にくれた愛情は間違いで満ちていて
俺が君にあげた愛情を君は簡単に無駄にしたよな

You made my heart break

You made my heart ache (I still see your shadows in my room)

You made my heart break

You made my heart ache (Can't take back the love that I gave you)

You made my heart break (Were made outta plastic, fake)

You made my heart ache (I still see your shadows in my room)

You made my heart break again (I was tangled up in your drastic ways)

君のせいで心がめちゃくちゃだよ
心が痛くて仕方なくて
何度だって、君は俺を裏切ったよな

(Who knew evil girls had the prettiest face?)

君みたいな可愛い女の子がこんなに残酷だなんて誰が予想できた?

I still see your shadows in my room

Can't take back the love that I gave you

It's to the point where I love and I hate you

And I cannot change you, so I must replace you, oh

まだ俺の部屋に君が居るような気がするよ
君にあげた愛情を取り返さないとな
愛情と憎しみが混ざって、もうどうなってるかわからない
でも君を変える事なんて不可能だから、君の代わりを見つけなきゃな


Easier said than done, I thought you were the one

Listenin' to my heart instead of my head

You found another one, but I am the better one

I won't let you forget me

口で言うのは簡単だけど、君は俺の頭じゃなくて心を見てくれる
そんな人だと思ってたよ
君は新しい奴を見つけけど 俺の方がずっといい男だから、俺を忘れたりなんかさせないよ

I still see your shadows in my room

Can't take back the love that I gave you

It's to the point where I love and I hate you

And I cannot change you, so I must replace you, oh

まだ俺の部屋に君が居るような気がするよ
君にあげた愛情を取り返さないとな
愛情と憎しみが混ざって、もうどうなってるかわからない
でも君を変える事なんて不可能だから、君の代わりを見つけなきゃな


Easier said than done, I thought you were the one

Listening to my heart instead of my head

You found another one, but I am the better one

I won't let you forget me

口で言うのは簡単だけど、君は俺の頭じゃなくて心を見てくれる
そんな人だと思ってたよ
君は新しい奴を見つけけど 俺の方がずっといい男だから、俺を忘れたりなんかさせないよ


Leave this shit in the past, but I want it to last

You were made outta plastic, fake

I was tangled up in your drastic ways

Who knew evil girls had the prettiest face?

君との辛い事過去に置き去りにして忘れたいけど、完全に忘れるのは寂しいな
君はプラスチックで出来た偽善者だったってこと
君みたいな恐ろしい女にすっかり絡まったけど
可愛い顔した君みたいな女の子がこんなに残酷だって知らなかったよ

Easier said than done, I thought you were

instead of my head

You found another, better one

I won't let you forget me

口で言うのは簡単だけど、君は俺の頭じゃなくて心を見てくれる
そんな人だと思ってたよ
君は新しい奴を見つけけど 俺の方がずっといい男だから、俺を忘れたりなんかさせないよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?