見出し画像

James Blake - I'll Come Too 和訳

I'm gonna say what I need
If it's the last thing I do
I do, I do, I do
I'm in that kind of mood

I've thrown my hat in the ring
I've got nothing to lose
With you, with you, with you
I'm in that kind of mood

I'll go under your wing
I'll slow write in between the
Cracks between you and him
I don't wanna go home
Shall we drive from zone to zone
I wouldn't do this on my own
But I'm not on my own tonight

Oh, you're going to New York?
I'm going there
Why don't I come with you
Oh, you've changed to L.A.?
I'm going there, I can go there too

I'm gonna say what I need
If it's the last thing I do
I do, I do, I do
I'm in that kind of mood

I've thrown my hat in the ring
I've got nothing to lose
With you, with you, with you
I'm in that kind of mood

I'll go under your wing
I'll slow write in between the
Cracks between you and him
I don't wanna go home
Shall we drive from zone to zone
I wouldn't do this on my own
But I'm not on my own tonight

Oh, you're going to the brink?
I'm going there
Why don't I come with you
You don't care what they think
I'm getting there, I can get there too

I'm gonna say what I need
If it's the last thing I do
I do, I do, I do
I'm in that kind of mood

I've thrown my hat in the ring
I've got nothing to lose
With you, with you, with you
I'm in that kind of mood

I'll go under your wing
I'll slow write in between the
Cracks between you and him
I don't wanna go home
Shall we drive from zone to zone
I wouldn't do this on my own
But I'm not on my own tonight

[和訳]

私が必要なことを言うつもりです
それが私がする最後のことなら
する、する、する
私はそのような気分です

帽子をリングに投げ入れた
失うものは何もない
あなたと、あなたと、あなたと
私はそのような気分です

私はあなたの翼の下に行きます
間に書き込みを遅らせます
あなたと彼の間の亀裂
帰りたくない
ゾーンからゾーンへドライブしてみましょう
私は自分でこれをするつもりはありません
でも今夜は一人じゃない

あ、ニューヨークに行くの?
行きます
一緒にいかがですか
ああ、あなたはロサンゼルスに変わりましたか?
私はそこに行きます、私もそこに行くことができます

私が必要なことを言うつもりです
それが私がする最後のことなら
する、する、する
私はそのような気分です

帽子をリングに投げ入れた
失うものは何もない
あなたと、あなたと、あなたと
私はそのような気分です

私はあなたの翼の下に行きます
間に書き込みを遅らせます
あなたと彼の間の亀裂
帰りたくない
ゾーンからゾーンへドライブしてみましょう
私は自分でこれをするつもりはありません
でも今夜は一人じゃない

ああ、あなたは瀬戸際に行くのですか?
行きます
一緒にいかがですか
あなたは彼らがどう思うか気にしない
私はそこに着きました、私もそこに着くことができます

私が必要なことを言うつもりです
それが私がする最後のことなら
する、する、する
私はそのような気分です

帽子をリングに投げ入れた
失うものは何もない
あなたと、あなたと、あなたと
私はそのような気分です

私はあなたの翼の下に行きます
間に書き込みを遅らせます
あなたと彼の間の亀裂
帰りたくない
ゾーンからゾーンへドライブしてみましょう
私は自分でこれをするつもりはありません
今夜は一人ではない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?