見出し画像

じゃあ、なんで悲惨なことっておこるんだろー?Why tragedies happens...?

自分なんていないほうがいいんだって、自分の存在の無価値感を感じて、朝から晩まで暇を見つけてはないていた過去の私。

あの経験は何だったの?

正解なんてあるかどうかはわからないけど、私の中で、辛かった経験は、

昔の私のように悲しんでいる人に、「気持ちすごくわかる。」って、優しくしてあげられる、大切な財産になりました。

そして、「こういうふうに私はやったよ。」って、望む方には、自分の踏んできた過程を教えてあげることもできる。

キャシーの誕生です。

"I better not exist in this world." I couldn't find the value of my life, crying day after day... 

Is this my experience ever worth for something?

I don't know if there is any RIGHT answer or not... But at least I know that I'm thankful to my experience because I can sympathise to those who is going through same pain that I went through. 

I can even show the steps I took to those who are interested in hearing. 

And here I am, Cathy the Couple Counselor.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?