見出し画像

Episode 6: The Temporal Warlord's Conspiracy

Scene 1: Conversation with the Mysterious Figure

Eve, Adam, and part of the crew encounter a mysterious figure shrouded in darkness, who speaks first. "It was I who was in the interstice of spacetime." He continues, "The planet you investigated is from your near future, and that planet is Earth in the future. We monitor all of spacetime and the universe, and intervene when necessary." He explains that he is working to thwart the Temporal Warlord's plans and warns that their universe is critical and very dangerous. He adds that the planner of the Temporal Warlord was once a comrade, and to prevent him from taking over all of spacetime and the universe, they stripped him of his power and imprisoned him in a newly created universe far in the past to atone for his crimes. That universe is yours.

Scene 2: Dr. X's New Discovery

Dr. X, following Principal Warren's request, was investigating the entire universe, but new discoveries were not easy to come by. His only solace was conversations with his friend, Dr. IX. One day, Dr. IX dropped by the system room, and they reminisced about the Akashic Records from their student days. "Was it a fairy tale, or did we just not see the whole picture of the universe yet?" they laughed. At that moment, Dr. X realized that the Akashic Records already existed and were embedded in nature.

Scene 3: Adam's Realization

Adam asked the mysterious figure, "Are you also Birth?" To which he replied, "In your words, I am Birth." At that moment, Adam understood everything. All the mysteries connected into one.

Scene 4: The True Identity of the Temporal Warlord

Adam further inquired, "Is the Temporal Warlord's true identity the Emperor of the Empire in our universe?" The figure confirmed, "That's correct. He has regained his former power and is attempting to rewrite the past to a time before the origin of the universe within spacetime. That is the Temporal Warlord's plan. To achieve this, an immense amount of energy is required. He has already conducted several experiments in spacetime, and each time, we have thwarted his efforts."🍎

エピソード6: テンポラル・ウォーロードの陰謀

シーン1: 謎の人物との会話

イブ、アダム、一部のクルーたちは黒い姿の謎の人物に出会い、彼から最初の言葉がありました。「時空の狭間にいたのは私です。」彼は続けて、「あなたたちが調査した惑星は近い未来のものであり、あの惑星は未来の地球です。私たちは時空と全ての宇宙を監視し、場合によっては介入します。」と語りました。彼はテンポラル・ウォーロードの計画を阻止するために動いており、彼らの宇宙が重要で非常に危険であることを告げました。また、テンポラル・ウォーロードの計画者はかつての仲間であり、全ての時空と宇宙を支配するために彼の力を奪い、遠い過去に、新たにできた宇宙で罪を償わせるために閉じ込めたのです。それが、あなた方の宇宙なのです。

シーン2: ドクターXの新発見

ドクターXは、ウォーレン学長からの依頼で宇宙全域を調査していましたが、新たな発見は容易ではありませんでした。彼の親友であるドクターⅨとの会話が唯一の楽しみでした。ある日、ドクターⅨがシステム室に立ち寄り、学生時代のアカシックレコードについて話をしていました。「あれはおとぎ話だったのか、それともまだ宇宙の全体像が見えていなかったのか」と笑い話にしていました。その時、ドクターXは気づきました。アカシックレコードは既に存在しており、自然の中に溶け込んでいると。

シーン3: アダムの気づき

アダムは謎の人物に尋ねました。「あなたもバースですか?」すると彼は、「君たちの言葉で言うとバースだ」と答えました。その瞬間、アダムは全てを理解しました。全ての謎が一つに繋がったのです。

シーン4: テンポラル・ウォーロードの正体

アダムはさらに尋ねました。「テンポラル・ウォーロードの正体は、我々の宇宙で帝国の皇帝なのですか?」彼から、「その通りだ」と答えました。「彼は以前の力を取り戻しており、時空間で宇宙の起源より前まで過去を書き換えようとしています。それがテンポラル・ウォーロードの計画です。それを行うには途方もないエネルギーが必要で、既に時空の実験を数回行い、その都度、我々が阻止しているのです。」と告げました。🍎

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?