見出し画像

Hedraで口パクさせたラップ・ソング

新たにリリースされたHedraという口パクAIツールを使っています。
ChatGPTの書いた歌詞を元にUdioでラップ風に楽曲化。
DALL-Eで生成した人物画像をHedraで歌わせてみました。オリビア・ロドリゴ風のラテン美女ですが、表情豊かで素晴らしいです。
Haiper AIで生成したイメージ動画もいくつか織り込んでます。

“Living in Fukuoka”

Fukuoka nights, yeah, they never sleep,
Five years ago, this was a far-off dream,
From Tenjin lights to Ohori peace,
Nokonoshima vibes, man, this city’s a beast.

Ramen nights, sushi days,
Street food adventures, I’m amazed,
Natto on my plate, yeah, I tolerate,
Every bite’s a story, something to celebrate.

Learning Japanese, yeah, I’m on that grind,
Supermarket struggles, but I don’t mind,
Every challenge here, it makes me strong,
Building a life where I belong.

Fukuoka dreams, in the city of lights,
Neon gleams, I’m living my life,
From the States to Japan, I’m making my way,
In this urban jungle, I’ll stay.

The warmth of people, kindness in their eyes,
Politeness and smiles, no disguise,
From hanami picnics to endless nights,
Fukuoka’s my canvas, I paint with lights.

Fukuoka dreams, in the city of lights,
Neon gleams, I’m living my life,
From the States to Japan, I’m making my way,
In this urban jungle, I’ll stay.

“福岡に生きる”

福岡の夜、眠らない街、
5年前、それは遠い夢だった、
天神の灯りから大濠の静けさまで、
能古島の雰囲気、マジでこの街はすごい。

ラーメンの夜と寿司の日々、
屋台の冒険に驚きながら、
納豆の皿、まあ悪くはない、
ひと口ごとに物語があり、皆にそれを伝えたい。

日本語も学ぶ、そう頑張ってる、
スーパーのせわしさも、気にしない、
ここでのすべての挑戦が私を強くする、
自分の居場所を作っている。

福岡の夢、光の街で、
ネオンが輝き、私は生きている、
母国から日本へ、私は自分の道を進む、
この街の中に私は住み続ける。

人々の温かさ、その目の優しさ、
礼儀正しさと笑顔、偽りがない、
花見のピクニックから終わらない夜まで、
福岡は私のキャンバス、光で描く。

福岡の夢、光の街で、
ネオンが輝き、私は生きている、
母国から日本へ、私は自分の道を進む、
この街の中に私は住み続ける。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?